Pregled bibliografske jedinice broj: 986668
Etika u marketingu
Etika u marketingu, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 986668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika u marketingu
(Ethics in marketing)
Autori
Rauš, Tajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
01.02
Godina
2019
Stranica
63
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
poslovna etika ; marketing ; etika u marketingu ; društveno odgovorno poslovanje ; zaštita okoliša ; mediji ; HEP grupa
(business ethics ; marketing ; marketing ethics ; socially responsible business ; environmental protection ; media ; HEP group)
Sažetak
Etika u marketingu dio je šire discipline poslovne etike koji se bavi utvrđivanjem i promicanjem moralnih načela u marketinškoj praksi. U nastojanju da se ostvari kompetativna prednost u odnosu na konkurenciju, događa se da poslovni subjekti koriste moralno problematične oblike marketinga. To za posljedicu ima nezadovoljne korisnike, negativan publicitet, pad povjerenja a u nekim slučajevima i sudske tužbe. Cilj je ovoga rada pokazati ulogu poštenja i odgovornost u marketinškom djelovanju u osiguravanju nesmetanog funkcioniranja ekonomskih sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija