Pregled bibliografske jedinice broj: 986531
Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima
Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima // 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 179-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 986531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima
(Qualifications of primary education students to work in combined classes)
Autori
Borić, Edita ; Marušić, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije
/ Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 179-189
ISBN
978-953-8115-53-0
Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kombinirani razredni odjeli, organizacijske sposobnosti, osposobljenost studenata, uloga učitelja
(combined classes, organization skills, student qualifications, teacher's role)
Sažetak
Posljednjih godina u osnovnim školama primjećuje se sve veći broj kombiniranih razreda. Učitelj je važan čimbenik u odgojno- obrazovnoj djelatnosti u kombiniranim razrednim odjelima. Kako bi sve zadaće za rad u kombiniranim razrednim odjelima uspješno ostvario, učitelj treba posjedovati kompetencije naizmjenične posredne i neposredne nastave s učenicima različite dobi i dobre organizacijske sposobnosti za istodobno poučavanje više različitih programskih sadržaja. Cilj rada bio je utvrditi osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima. Proveden je upitnik sa 187 studenata primarnog obrazovanja Fakulteta odgojnih i obrazovnih znanosti u Osijeku. Studenti su procjenjivali svoju osposobljenost za rad u kombiniranim razrednim odjelima nakon završenog studija i važnost pojedinih kompetencija za rad u njima. Ispitani studenti procjenjuju da nisu dovoljno upoznati s metodologijom rada, niti su dovoljno praktički osposobljeni za takav oblik nastave te uočavaju važnost posjedovanja specifičnih didaktičkometodičkih kompetencija za rad u kombiniranim razrednim odjelima. Kako je broj takvih odjela u porastu potrebno je intenzivnije obrazovanje na fakultetu kao i cjeloživotno učenje kojim bi se povećale kompetencije učitelja za rad u kombiniranim razrednim odjelima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)