Pregled bibliografske jedinice broj: 986099
O pojmu i uređenju izborne promidžbe u hrvatskom izbornom pravu
O pojmu i uređenju izborne promidžbe u hrvatskom izbornom pravu, 2019. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 986099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O pojmu i uređenju izborne promidžbe u hrvatskom izbornom pravu
(On the concept and regulation of election campaign in Croatian electoral law)
Autori
Struić, Gordan
Izvornik
Portal IUS-INFO
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2019
Ključne riječi
izborna promidžba ; izborna kampanja ; izborno zakonodavstvo
(election campaign ; electoral legislation)
Sažetak
Imajući u vidu da je izborna promidžba u Republici Hrvatskoj uređena nizom propisa, u radu se najprije nastoji dati njezino pojmovno određenje, ukratko prikazati način uređenja izborne promidžbe u hrvatskom izbornom pravu od 1990. pa sve do važećih rješenja, a potom i izložiti relevantne odredbe važećega normativnog okvira njezina pravnog uređenja za parlamentarne, predsjedničke, lokalne izbore i za izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo, Politologija