Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986022

Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje


Bratić, Diana; Stanić Loknar, Nikolina
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje // Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2018. str. 43-43 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 986022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje
(Tipography in a Digital Advertising of FMCG)

Autori
Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2018, 43-43

Skup
22. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2018" (PDC)

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 12.09.2018. - 15.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tipografija, font, digitalno oglašavanje
(typography, font, digital advertising)

Sažetak
Digitalno oglašavanje preuzelo je dominaciju u svijetu oglašavanja. S obzirom da skoro 95% svake web stranice zauzima tekstualni sadržaj, potrebno je obratiti pažnju na tipografiju. Web tipografija se značajno razlikuje od tipografije za tiskane medije, pa se u ovom radu istražuju ključni tipografski elementi koji utječu na čitljivost digitalnih oglasa robe široke potrošnje. Prvenstveno kontrast između pozadine i teksta koji privlači ili odbija pogled korisnika. Analiza samog teksta obuhvaća oblik i veličinu pisma, količinu različitih fontova, hijerarhiju, raspored po vertikalnoj osi tj. prored ili leading, razmak između dva slovna znaka u riječi ili kerning, te razmak između svih slovnih znakova u riječi ili tracking.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (autor)

Avatar Url Nikolina Stanić Loknar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bratić, Diana; Stanić Loknar, Nikolina
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje // Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2018. str. 43-43 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Bratić, D. & Stanić Loknar, N. (2018) Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje. U: Mikota, M. (ur.)Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018.
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Stani\'{c} Loknar, Nikolina}, editor = {Mikota, M.}, year = {2018}, pages = {43-43}, keywords = {tipografija, font, digitalno ogla\v{s}avanje}, title = {Tipografija u digitalnom ogla\v{s}avanju robe \v{s}iroke potro\v{s}nje}, keyword = {tipografija, font, digitalno ogla\v{s}avanje}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Stani\'{c} Loknar, Nikolina}, editor = {Mikota, M.}, year = {2018}, pages = {43-43}, keywords = {typography, font, digital advertising}, title = {Tipography in a Digital Advertising of FMCG}, keyword = {typography, font, digital advertising}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font