Pregled bibliografske jedinice broj: 986022
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje // Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2018. str. 43-43 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 986022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje
(Tipography in a Digital Advertising of FMCG)
Autori
Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2018, 43-43
Skup
22. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2018" (PDC)
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 12.09.2018. - 15.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tipografija, font, digitalno oglašavanje
(typography, font, digital advertising)
Sažetak
Digitalno oglašavanje preuzelo je dominaciju u svijetu oglašavanja. S obzirom da skoro 95% svake web stranice zauzima tekstualni sadržaj, potrebno je obratiti pažnju na tipografiju. Web tipografija se značajno razlikuje od tipografije za tiskane medije, pa se u ovom radu istražuju ključni tipografski elementi koji utječu na čitljivost digitalnih oglasa robe široke potrošnje. Prvenstveno kontrast između pozadine i teksta koji privlači ili odbija pogled korisnika. Analiza samog teksta obuhvaća oblik i veličinu pisma, količinu različitih fontova, hijerarhiju, raspored po vertikalnoj osi tj. prored ili leading, razmak između dva slovna znaka u riječi ili kerning, te razmak između svih slovnih znakova u riječi ili tracking.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb