Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986019

Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija


Bratić, Diana; Miljković, Petar; Ivančić Valenko, Snježana
Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija // 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 17-17 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 986019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija
(Color in a Trademark: Information and Communication)

Autori
Bratić, Diana ; Miljković, Petar ; Ivančić Valenko, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2017, 17-17

Skup
21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 13.09.2017. - 16.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
boja, zaštitni znak, marketing, komunikacija, informacija
(color, trademark, marketing, communication, information)

Sažetak
Boja je danas jedan od najsnažnijih mehanizama u komunikaciji s tržištem, ona daje informaciju i šalje poruku. Dobro je poznato da se boja u zaštitnom znaku uočava prije oblika i tipografije, pa stoga ona snažno definira asocijacije na brand. Pravilan odabir primarnih i sekundarnih boja pri kreiranju zaštitnog znaka bit će dominantan alat u marketinškoj komunikaciji jer boje imaju svoje simboličko značenje, te često izazivaju i psihofizičke reakcije. Stoga je provedeno znanstveno istraživanje kako bi se utvrdilo koje boje i u kojoj mjeri pobuđuju asocijacije na određene proizvodne sektore. Rezultati istraživanja dobre su smjernice pri odabiru boja u procesu kreiranja zaštitnog znaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica


Citiraj ovu publikaciju:

Bratić, Diana; Miljković, Petar; Ivančić Valenko, Snježana
Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija // 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 17-17 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Bratić, D., Miljković, P. & Ivančić Valenko, S. (2017) Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija. U: Mikota, M. (ur.)21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017.
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Miljkovi\'{c}, Petar and Ivan\v{c}i\'{c} Valenko, Snje\v{z}ana}, editor = {Mikota, M.}, year = {2017}, pages = {17-17}, keywords = {boja, za\v{s}titni znak, marketing, komunikacija, informacija}, title = {Boja u za\v{s}titnom znaku: informacija i komunikacija}, keyword = {boja, za\v{s}titni znak, marketing, komunikacija, informacija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Miljkovi\'{c}, Petar and Ivan\v{c}i\'{c} Valenko, Snje\v{z}ana}, editor = {Mikota, M.}, year = {2017}, pages = {17-17}, keywords = {color, trademark, marketing, communication, information}, title = {Color in a Trademark: Information and Communication}, keyword = {color, trademark, marketing, communication, information}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font