Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 985981

Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja


Pavičić Takač, Višnja
Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 341-352


CROSBI ID: 985981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja
(The Relationsip between Vocabulary Learning Strategies and Self-regulated Learning)

Autori
Pavičić Takač, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji

Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
341-352

ISBN
978-953-6965-72-4

Ključne riječi
strategije učeja jezika ; strategije učenja vokabulara ; samoregulirano učenje ; ovladavanje inim jezicima ; kanonička korelacijska analiza
(learning strategies ; vocabulary learning strategies ; self-regulated learning ; second language acquisition ; canonical correlation analysis)

Sažetak
Potaknuto prijedlogom da se pojam strategija učenja inoga jezika zamijeni teorijom samoregulacije provedeno je istraživanje s ciljem usporedbe konstrukata strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja vokabulara. U radu se najprije daje kratak osvrt na najvažnije teorijske i metodološke probleme koji su dugi niz godina opterećivali istraživanja strategija učenja, pa tako i strategija učenja vokabulara, a zatim se opisuje samoregulirano učenje u području ovladavanja inim jezikom. Rezultati kanoničke korelacijske analize pokazali su da konstrukti strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja vokabulara sadrže kako različite tako i dimenzije koje se djelomično preklapaju, što ukazuje da se radi o kompatibilnim, a ne suprotstavljenim konstruktima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Takač, Višnja
Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 341-352
Pavičić Takač, V. (2018) Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja. U: Smajić, D., Krumes, I. & Mance, N. (ur.) U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 341-352.
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2018}, pages = {341-352}, keywords = {strategije u\v{c}eja jezika, strategije u\v{c}enja vokabulara, samoregulirano u\v{c}enje, ovladavanje inim jezicima, kanoni\v{c}ka korelacijska analiza}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {Odos strategija u\v{c}enja vokabulara i samoreguliranoga u\v{c}enja}, keyword = {strategije u\v{c}eja jezika, strategije u\v{c}enja vokabulara, samoregulirano u\v{c}enje, ovladavanje inim jezicima, kanoni\v{c}ka korelacijska analiza}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2018}, pages = {341-352}, keywords = {learning strategies, vocabulary learning strategies, self-regulated learning, second language acquisition, canonical correlation analysis}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {The Relationsip between Vocabulary Learning Strategies and Self-regulated Learning}, keyword = {learning strategies, vocabulary learning strategies, self-regulated learning, second language acquisition, canonical correlation analysis}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font