Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 985832

Informacijske tehnologije u funkciji marketinga


Cindrić, Katarina; Nedović, Mirjana
Informacijske tehnologije u funkciji marketinga // Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018.
Vukovar, 2018. str. 47-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 985832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijske tehnologije u funkciji marketinga
(Information Tehnology In Marketing Functions)

Autori
Cindrić, Katarina ; Nedović, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018. / - Vukovar, 2018, 47-55

ISBN
978-953-7734-23-7

Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.05.2018. - 25.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Digitalni marketing, IT, informiranost potrošača, upravljanje marketingom
(Digital Marketing Communication, IT, consumer information, marketing management)

Sažetak
Digitalizacija poslovanja ovladala je gotovo svim poslovnim procesima unutar neke organizacije pa tako ima iznimno veliki utjecaj i na marketing kao jednu od ključnih komponenata svakog poduzeća. Kako su potrošači danas sve zahtjevniji u svojim očekivanjima u pružanju usluga postojećih aktera na tržištu, marketing uz pomoć informacijske tehnologije morat će biti u fokusu menadžera ili uprave u prevlasti za što boljom konkurentskom prednosti na tržištu. Korisničko iskustvo kroz digitalizaciju, poglavito mlađe generacije postaje sastavnica svakodnevnog poslovanja, i gotovo je nemoguće zamisliti odvijanje poslovnih procesa bez potpore informacijske tehnologije. Digitalizacija marketinga stoga postaje atraktivna strateška opcija za organizacije. Cilj ovog rada jest ukazati da digitalni marketing utječe na bolju povezanost i pruža više zadovoljstva sadašnjim i potencijalnim potrošačima ili korisnicima sa organizacijama i njezinim proizvodima i uslugama, te je kao takav usmjeren na informiranje potrošača i pobuđivanje njegove znatiželje za određenim proizvodom ili uslugom. U ovom radu se istražila povezanost informacijske tehnologije s marketingom, odnosno spoznalo se koliko marketing može postati snažan kada je potpomognut informacijskom tehnologijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru


Citiraj ovu publikaciju:

Cindrić, Katarina; Nedović, Mirjana
Informacijske tehnologije u funkciji marketinga // Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018.
Vukovar, 2018. str. 47-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cindrić, K. & Nedović, M. (2018) Informacijske tehnologije u funkciji marketinga. U: Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018..
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Katarina and Nedovi\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {47-55}, keywords = {Digitalni marketing, IT, informiranost potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje marketingom}, isbn = {978-953-7734-23-7}, title = {Informacijske tehnologije u funkciji marketinga}, keyword = {Digitalni marketing, IT, informiranost potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje marketingom}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Katarina and Nedovi\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {47-55}, keywords = {Digital Marketing Communication, IT, consumer information, marketing management}, isbn = {978-953-7734-23-7}, title = {Information Tehnology In Marketing Functions}, keyword = {Digital Marketing Communication, IT, consumer information, marketing management}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font