Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 985647

Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju


Luketić, Daliborka; Karamatić Brčić, Matilda
Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika - suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 35-49


CROSBI ID: 985647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Gifted children in inclusive education)

Autori
Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Odgoj i obrazovanje darovitih učenika - suvremene pedagogijske implikacije

Urednik/ci
Radeka, Igor

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
35-49

ISBN
978-953-331-222-1

Ključne riječi
Daroviti učenici, inkluzivni odgoj i obrazovanje, inkluzivna teorija i praksa
(gifted children, inclusive education, inclusive theory and practice)

Sažetak
U nastojanju realiziranja inkluzivnog koncepta kroz rad s darovitim učenicima, škole postaju mjesta koja imaju zadatak osigurati svim učenicima primjerenu podršku u postupku stjecanja potrebnih kompetencija za daljnje školovanje, život i rad. Osiguranje podrške darovitim učenicima na emocionalnom, socijalnom i intelektualnom polju postaje zadaća svih sudionika procesa odgoja i obrazovanja. Daroviti učenici možda potencijalno posjeduju određene sposobnosti koje ih čine izuzetnima, ali istodobno ostvarivanje akademskih postignuća i odrastanje s darom, talentom, sklonostima i brojim drugim izraženim kognitivnim i nekognitivnim potencijalima može biti otežavajući čimbenik kvalitete i dobrobiti djeteta. Pri tome, rasti i učiti zajedno, socijalno i emocionalno razvijati se i graditi učenikovu osobnost znači prihvaćati i spoznavati različitosti, bilo da ona zahtijeva kurikulumsku prilagodbu s jedne strane ili pak obogaćivanje i akceleraciju s druge. Međutim, područje darovitosti i dalje ostaje kompleksno i izazovno svim onima koji bilo s teorijske, praktične ili istraživačke perspektive pristupaju pitanjima načina afirmacije izvrsnosti i kvalitete rada u odgoju i obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Luketić, Daliborka; Karamatić Brčić, Matilda
Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika - suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 35-49
Luketić, D. & Karamatić Brčić, M. (2018) Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju. U: Radeka, I. (ur.) Odgoj i obrazovanje darovitih učenika - suvremene pedagogijske implikacije. Zagreb, Sveučilište u Zadru, str. 35-49.
@inbook{inbook, author = {Luketi\'{c}, Daliborka and Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda}, editor = {Radeka, I.}, year = {2018}, pages = {35-49}, keywords = {Daroviti u\v{c}enici, inkluzivni odgoj i obrazovanje, inkluzivna teorija i praksa}, isbn = {978-953-331-222-1}, title = {Daroviti u\v{c}enici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {Daroviti u\v{c}enici, inkluzivni odgoj i obrazovanje, inkluzivna teorija i praksa}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Luketi\'{c}, Daliborka and Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda}, editor = {Radeka, I.}, year = {2018}, pages = {35-49}, keywords = {gifted children, inclusive education, inclusive theory and practice}, isbn = {978-953-331-222-1}, title = {Gifted children in inclusive education}, keyword = {gifted children, inclusive education, inclusive theory and practice}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font