Pregled bibliografske jedinice broj: 985419
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje / Fuchs, Radovan ; Vican, Dijana ; Milanović Litre, Ivan (ur.). Zagreb: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 2011 (Razvojni dokument)
CROSBI ID: 985419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
(National curriculum framework for preschool education, compulsory and secondary education)
Urednik/ci
Fuchs, Radovan ; Vican, Dijana ; Milanović Litre, Ivan
Ostali urednici
Janjić, Želimir ; Rakić, Vini ; Đenović, Jasenka ; Hrvoj-Šic, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, razvojni dokument, ostalo
Izdavač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2011
Stranica
291
ISBN
978-953-6569-76-2
Ključne riječi
nacionalni okvirni kurikulum ; struktura nacionalnih kurikuluma ; ishodi učenja ; odgojno-obrazovna područja ; međupredmetne teme
(national curriculum framework ; structure of national curriculum ; learning outcomes ; fields of education ; intercurricular themes)
Sažetak
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (NOK) sadrži sve reformske sastavnice i smjernice za prelazak na kompetencijski sustav odgoja i obrazovanja na predtercijarnoj razini. Nakon objašnjenja okvira nacionalnog kurikuluma, definirane su vrijednosti i ciljevi odgoja i obrazovanja, te objašnjena suvremena načela nacionalnog okvirnog kurikuluma. Ishodi učenja navedeni su prema odgojno-obrazovnim područjima. Odgojno- obrazovne razine i ciklusi čine okvir za izradu i razradu strukture nacionalnih kurikuluma prema jezgrovnom, diferenciranoom i školskom kurikulumu vodeći računa o opterećenju djece i učenika u formalnom odgoju i obrazovanju. NOK je osnova za sustavno i skladno kurikulumsko planiranje i programiranje prema nastavnim predmetimai/ili modulima, uključujući obveznost međupredmetnih tema, te prilagođavanje poučavanja i učenja djeci i učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama – učenicima s teškoćama u razvoju te talentiranim i darovitim učenicima. Praćenje i vrednovanje ostvarenja nacionalnog kurikuluma u svim vrstama institucija jest kurikulumska sastavnica kojom se osigurava kvaliteta sustava odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija