Pregled bibliografske jedinice broj: 985313
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Knjiga sažetaka DOKON 2018 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 9-10 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 985313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
(School effectiveness of primary schools in Croatia)
Autori
Ažić Bastalić, Adriana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka DOKON 2018
/ Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019, 9-10
ISBN
978-953-7975-81-4
Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON 2018)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učinkovitost osnovnih škola ; model istraživanja ; kategorizacija škola ; pokazatelji učinkovitosti
(school effectiveness ; research model ; school categorisation ; school effectiveness indicators)
Sažetak
Cilj ovog rada je predstaviti model na kojem se temeljilo empirijsko istraživanje te specifičan postupak kategorizacije škola prema različitim skupinama pokazatelja učinkovitosti. Kao osnovu za razvoj modela istraživanja razmotrila su se i operacionalizirala različita kontekstualna obilježja škola, opća obilježja škola (školski ulazi), školski procesi povezani s učinkovitosti te pokazatelji učinkovitosti (školski izlazi). Kako bi se dodatno operacionalizirali školski izlazi razmotrili su se različiti kriteriji za procjenu učinkovitosti škola, poput kriterija produktivnosti, fleksibilnosti, adaptibilnosti, uključenosti, kontinuiteta, suradnje s vanjskim dionicima. Provedeno je istraživanje sa svrhom utvrđivanja stanja učinkovitosti osnovnih škola u Republici Hrvatskoj te doprinosa boljem razumijevanju različitih pokazatelja i čimbenika koji doprinose učinkovitosti škola. Uzorak istraživanja činile su 56 matične osnovne škole u Republici Hrvatskoj, a prikupljanje podataka provelo se putem anketnog ispitivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-1825 - Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama (IScLEAD) (Rafajac, Branko; Staničić, Stjepan; Robotić, Vjekoslav, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Adriana Ažić Bastalić
(autor)