Pregled bibliografske jedinice broj: 985268
Realizmi privatnosti: subjektivno u objektivnom u novom hrvatskom slikarstvu
Realizmi privatnosti: subjektivno u objektivnom u novom hrvatskom slikarstvu, 2019. (katalog).
CROSBI ID: 985268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Realizmi privatnosti: subjektivno u objektivnom u novom hrvatskom slikarstvu
(Realism of Privacy: The Subjective in the Objective in the Recent Croatian Painting)
Autori
Srhoj, Vinko
Izvornik
18. triennale hrvatskog slikarstva Plavi salon
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, katalog
Godina
2019
Ključne riječi
Plavi salon ; realizam ; privatnost ; slikarstvo ; fotografija
(Blue salon ; realism ; privacy ; painting ; photography)
Sažetak
Studija donosi pregled novih tendencija u hrvatskom slikarstvu poslije 2000. godine, priklonjenih fotorealizmu. Donose se ona djela koja unutar fotorealizma tematiziraju privatnost. Konstatira se da su novi oblici realizma svojevrsni nastavak umjetnosti iz 70-ih godina prošloga stoljeća koja je u svijetu i kod nas prepoznata kao hiperrealizam/fotorealizam. Ta se umjetnost paralelno razvijala s pop-artom i s njim dijelila motive i sadržaje iz svijeta fotografije, filma, televizije, reklame, potrošačkog konzumerizma. Na izložbi je predstavljeno 20 domaćih umjetnika s 88 djela, pretežno mlađe generacije proizašle sa zagrebačke ALU. Na izložbi sudjeluju autori: Lovro Artuković, Sebastijan Dračić, Luka Dundur, Jadranka Fatur, Fedor Fischer, Martina Grlić, Mitar Matić, Ines Matijević, Duje Medić, Maja Pavin Radaljac, Pavle Pavlović, Valentina Supanz, Miran Šabić, Stjepan Šandrk, Robert Šimrak, Stipan Tadić, Eugen Varzić, Zlatan Vehabović, Matko Vekić, Ivana Vulić.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti