Pregled bibliografske jedinice broj: 985088
Važnost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave
Važnost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave // Zbornik radova treće međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan ; (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018. str. 244-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 985088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave
(The importance of stem education for development of local and regional self-government units)
Autori
Roša, Adriana ; Garvanović, Domagoj ; Smoljić, Mirko ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova treće međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2018
/ Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan ; - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018, 244-252
ISBN
978-953-7734-23-7
Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
STEM, obrazovanje, lokalna samouprava, budućnost
(STEM, education, localself-government, future)
Sažetak
Engleski pojam STEM, dolazi od pojmova science, technology, engineering i mathematics, prevedeno na hrvatski: znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika. STEM su nastavni planovi i programi koji se temelje na ideji obrazovanja studenata u četiri specifične discipline: znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika kroz interdisciplinarni pristup. Umjesto da se studente podučava u četiri odvojene i zasebne discipline, STEM ih integrira u zajedničko učenje koje se primjenjuje u stvarnom svijetu. Ono što STEM odvaja od tradicionalne znanosti je pristup učenju, u kojima se studentima pokazuje kako se znanstvena metoda može primijeniti u svakodnevnom životu. STEM model donosi modernost, dinamičnost i otvorenost. Nudi kulturu 21. stoljeća i pruža nadu. Učenicima pruža osjećaj budućnosti, a od nastavnika traži aktualnost, posvećenost i puni angažman. I to sve kroz prirodna i svima bliska stanja, emocije i ponašanja, kroz znatiželju, radost i otkrivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)