Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984945

Utjecaj međunarodnog okruženja na poslovne strategije brodarskih poduzeća u Republici Hrvatskoj


Smoje, Ivo; Dumanić, Sanja
Utjecaj međunarodnog okruženja na poslovne strategije brodarskih poduzeća u Republici Hrvatskoj // 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2016. str. 283-287 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 984945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj međunarodnog okruženja na poslovne strategije brodarskih poduzeća u Republici Hrvatskoj
(The influence of international environment on business strategies of shipping companies in Croatia)

Autori
Smoje, Ivo ; Dumanić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment / - , 2016, 283-287

Skup
4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pomorsko tržište, međunarodno okruženje, poslovna strategija, strateški menadžment
(maritime market, international environment, business strategy, strategic management)

Sažetak
Svjetsko pomorsko tržište može se definirati kao ukupnost svih brodara i korisnika prijevoznih usluga koji u određenom vremenu nude ili potražuju raspoložive brodske kapacitete radi ugovaranja prijevoza tereta morskim putem po vozarinama koje se formiraju djelovanjem ponude i potražnje te ostalih čimbenika. Poslovna strategija obično se usredotočuje na poslovnu jedinicu ili razinu proizvoda te razmatra unaprjeđenje konkurentne pozicije proizvoda ili usluge poduzeća u specifičnoj industriji ili tržišnom segmentu koji opslužuje poslovna jedinica. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi koji od utjecaja međunarodnog okruženja imaju najveći utjecaj na njihovo poslovanje, te tom utjecaju prilagoditi svoju poslovnu strategiju koja je od ključnog značaja za uspješno poslovanje. Promjene u međunarodnom okruženje utječu na promjene vozarina koje izravno utječu na poslovanje brodarskih poduzeća u RH, te samim time i na njihove poslovne strategije. Kretanje roba na svjetskom tržištu i gospodarski rast pojedinih regija također utječu na poslovne strategije brodarskih poduzeća u RH, jer svoju strategiju moraju prilagoditi novim okolnostima. Zaključeno je da fluktuacija tečaja pozitivno utječe na financijski rezultat hrvatskih brodara, te da promjena cijena goriva ima negativan utjecaj na njihove poslovne strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Citiraj ovu publikaciju:

Smoje, Ivo; Dumanić, Sanja
Utjecaj međunarodnog okruženja na poslovne strategije brodarskih poduzeća u Republici Hrvatskoj // 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2016. str. 283-287 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Smoje, I. & Dumanić, S. (2016) Utjecaj međunarodnog okruženja na poslovne strategije brodarskih poduzeća u Republici Hrvatskoj. U: 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment.
@article{article, author = {Smoje, Ivo and Dumani\'{c}, Sanja}, year = {2016}, pages = {283-287}, keywords = {pomorsko tr\v{z}i\v{s}te, me\djunarodno okru\v{z}enje, poslovna strategija, strate\v{s}ki menad\v{z}ment}, title = {Utjecaj me\djunarodnog okru\v{z}enja na poslovne strategije brodarskih poduze\'{c}a u Republici Hrvatskoj}, keyword = {pomorsko tr\v{z}i\v{s}te, me\djunarodno okru\v{z}enje, poslovna strategija, strate\v{s}ki menad\v{z}ment}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Smoje, Ivo and Dumani\'{c}, Sanja}, year = {2016}, pages = {283-287}, keywords = {maritime market, international environment, business strategy, strategic management}, title = {The influence of international environment on business strategies of shipping companies in Croatia}, keyword = {maritime market, international environment, business strategy, strategic management}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font