Pregled bibliografske jedinice broj: 984856
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra // 2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017. str. 1165-1169 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 984856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interakcija i komunikacija studenata prilikom
učenja – primjer studenata Visokog učilišta
Algebra
(Interaction and communication of students in
learning - example of students of Algebra
University College)
Autori
Babić, Tihana ; Vunarić, Iva ; Lokas Ćošković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings
/ Biljanović, Petar - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017, 1165-1169
ISBN
978-953-233-093-9
Skup
CE - Računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2017. - 26.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
online učenje, interakcija studenata prilikom učenja, komunikacija studenata prilikom učenja
(online learning, students interaction in learning, students communication in learning)
Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija snažno je utjecao na razvoj obrazovanja na svim razinama pa se uz tradicionalne oblike učenja pojavilo online učenje. Osnovne prednosti tradicionalne nastave kao konvencionalnog načina poučavanja i učenja licem u lice sadržane su u socijalnom i interaktivnom elementu (face-to-face interakcije), dok je online učenje na daljinu, nazivano još i e- učenje ili učenje temeljeno na webu, koncipirano kao nastava u kojoj su skupine studenata razdvojene, a poučavanje i učenje odvija se uz pomoć računala kao medija za komuniciranje. Online učenje često je asinkrono odnosno ne odvija se u stvarnom vremenu, ali može biti i sinkrono, pri čemu nastavnik i studenti imaju međusobnu interakciju uživo, u stvarnom vremenu, kao što je slučaj na Visokom učilištu Algebra na kojem studenti mogu predavanja pratiti putem videokonferencijskog sustava. Cilj rada bio je na primjeru studentske populacije Visokog učilišta Algebra istražiti koji oblik nastave, učenja i poučavanja studenti preferiraju: tradicionalnu (licem u lice) ili online nastavu, kao i koju vrstu interakcije studenti preferiraju prilikom svladavanja novih znanja i vještina: uživo ili na daljinu te postoji li povezanost između preferiranog oblika nastave, poučavanja i učenja u odnosu na to preferiraju li komunikaciju licem u lice ili računalno posredovanu komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb