Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984856

Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra


Babić, Tihana; Vunarić, Iva; Lokas Ćošković, Ana
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra // 2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017. str. 1165-1169 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 984856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra
(Interaction and communication of students in learning - example of students of Algebra University College)

Autori
Babić, Tihana ; Vunarić, Iva ; Lokas Ćošković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017, 1165-1169

ISBN
978-953-233-093-9

Skup
CE - Računala u obrazovanju

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2017. - 26.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
online učenje, interakcija studenata prilikom učenja, komunikacija studenata prilikom učenja
(online learning, students interaction in learning, students communication in learning)

Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija snažno je utjecao na razvoj obrazovanja na svim razinama pa se uz tradicionalne oblike učenja pojavilo online učenje. Osnovne prednosti tradicionalne nastave kao konvencionalnog načina poučavanja i učenja licem u lice sadržane su u socijalnom i interaktivnom elementu (face-to-face interakcije), dok je online učenje na daljinu, nazivano još i e- učenje ili učenje temeljeno na webu, koncipirano kao nastava u kojoj su skupine studenata razdvojene, a poučavanje i učenje odvija se uz pomoć računala kao medija za komuniciranje. Online učenje često je asinkrono odnosno ne odvija se u stvarnom vremenu, ali može biti i sinkrono, pri čemu nastavnik i studenti imaju međusobnu interakciju uživo, u stvarnom vremenu, kao što je slučaj na Visokom učilištu Algebra na kojem studenti mogu predavanja pratiti putem videokonferencijskog sustava. Cilj rada bio je na primjeru studentske populacije Visokog učilišta Algebra istražiti koji oblik nastave, učenja i poučavanja studenti preferiraju: tradicionalnu (licem u lice) ili online nastavu, kao i koju vrstu interakcije studenti preferiraju prilikom svladavanja novih znanja i vještina: uživo ili na daljinu te postoji li povezanost između preferiranog oblika nastave, poučavanja i učenja u odnosu na to preferiraju li komunikaciju licem u lice ili računalno posredovanu komunikaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Vunarić (autor)

Avatar Url Tihana Babić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Tihana; Vunarić, Iva; Lokas Ćošković, Ana
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra // 2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017. str. 1165-1169 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, T., Vunarić, I. & Lokas Ćošković, A. (2017) Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra. U: Biljanović, P. (ur.)2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Tihana and Vunari\'{c}, Iva and Lokas \'{C}o\v{s}kovi\'{c}, Ana}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2017}, pages = {1165-1169}, keywords = {online u\v{c}enje, interakcija studenata prilikom u\v{c}enja, komunikacija studenata prilikom u\v{c}enja}, isbn = {978-953-233-093-9}, title = {Interakcija i komunikacija studenata prilikom u\v{c}enja – primjer studenata Visokog u\v{c}ili\v{s}ta Algebra}, keyword = {online u\v{c}enje, interakcija studenata prilikom u\v{c}enja, komunikacija studenata prilikom u\v{c}enja}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Tihana and Vunari\'{c}, Iva and Lokas \'{C}o\v{s}kovi\'{c}, Ana}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2017}, pages = {1165-1169}, keywords = {online learning, students interaction in learning, students communication in learning}, isbn = {978-953-233-093-9}, title = {Interaction and communication of students in learning - example of students of Algebra University College}, keyword = {online learning, students interaction in learning, students communication in learning}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font