Pregled bibliografske jedinice broj: 984744
Lista procjene nastavnog sadržaja Komunikacije
Lista procjene nastavnog sadržaja Komunikacije // Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem SERH: Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
Osijek, Hrvatska, 2018. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 984744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lista procjene nastavnog sadržaja Komunikacije
(Assessment List - Communication)
Autori
Banek, Ljiljana ; Milić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem SERH: Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.10.2018. - 13.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
nastavno područje Komunikacija ; lista procjene ; procjena ; evaluacija ; učenici s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem
(teaching area communication ; evaluation list ; evaluation ; assessment ; students with disabilities)
Sažetak
Komunikaciju kao nastavno područje svladavaju učenici koji se školuju po Posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke članak 9. Pravilnika o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. U cilju planiranja postupaka i metoda rada primjerenih svakom učeniku individualno za Komunikaciju kao nastavno područje, za interne je potrebe izrađena lista kojom se procjenjuje inicijalno stanje i nivo mogućnosti na nekoliko područja. U listi postoji mogućnost bilježenja dodatnih teškoća koje mogu otežati usvajanje nastavnih sadržaja i utjecati na razvoj komunikacije kao npr. gubitak sluha, kao i mogućnost bilježenja perceptivnih sposobnosti (vidnih i slušnih) važnih za nastavni proces Komunikacije. U listi se procjenjuju sljedeća područja: Komunikacija: neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, razumijevanje govora ; Čitanje i pisanje: predvještine za čitanje, predvještine za pisanje, početno čitanje i pisanje, čitanje, pisanje ; Izražavanje i stvaranje ; Književnost i medijska kultura: slikovnica, pjesma/priča, igrokaz/lutkarska predstava, crtani/dječji igrani film.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)