Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984740

Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju


Babić, Tihana; Grgić, Silvija; Rajković, Eugen
Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju // 2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1245-1249 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 984740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju
(Researching the attitudes and expectations of students when enrolling in as a method of increasing the quality of service in higher education)

Autori
Babić, Tihana ; Grgić, Silvija ; Rajković, Eugen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016, 1245-1249

ISBN
978-953-233-087-8

Skup
CE - Računala u obrazovanju

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2016. - 03.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Istraživanje, stavovi i očekivanja studenata, povećanje kvalitete usluge, visoko obrazovanje
(Research, attitudes and expectations of students, increasing service quality, higher education)

Sažetak
Globalizacija ima velik utjecaj na suvremeno poslovno okruženje i u takvom okruženju obrazovanje sve više postaje usluga. Visoka učilišta moraju kontinuirano podizati kvalitetu usluge, kako bi mogle privući i zadržati što veći broj studenata. Kvaliteta usluge jedan je od glavnih faktora konkurentnosti, a svaki pružatelj usluga treba poznavati svoje korisnike kako bi mogao pružiti uslugu po mjeri korisnika. Kroz rad su prikazani stavovi i očekivanja studenata prilikom upisa na studij, a podaci su prikupljeni metodom anketiranja. Anketa je bila dobrovoljna, a odvijala se u sklopu i tijekom nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku 137 novoupisanih studenata na 1. godinu preddiplomskih studija Visokog učilišta Algebra u školskoj godini 2015./2016., kao budućih korisnika usluge. Svrha ovog istraživanja jest identificirati motive upisanih studenata za upis studija na Visokom učilištu Algebra te stavove i očekivanja studenata vezanih uz njihovu uključenost u nastavne procese, izvannastavne aktivnosti, nastavak obrazovanja i razvoj karijere. Rezultati provedenog istraživanja imat će utjecaj na planiranje budućih aktivnosti koje će izravno i neizravno doprinijeti zadovoljstvu studenata i povećanju kvalitete obrazovnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvija Jurak (autor)

Avatar Url Tihana Babić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Tihana; Grgić, Silvija; Rajković, Eugen
Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju // 2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1245-1249 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, T., Grgić, S. & Rajković, E. (2016) Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju. U: Biljanović, P. (ur.)2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Tihana and Grgi\'{c}, Silvija and Rajkovi\'{c}, Eugen}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2016}, pages = {1245-1249}, keywords = {Istra\v{z}ivanje, stavovi i o\v{c}ekivanja studenata, pove\'{c}anje kvalitete usluge, visoko obrazovanje}, isbn = {978-953-233-087-8}, title = {Istra\v{z}ivanje stavova i o\v{c}ekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda pove\'{c}anja kvalitete usluge u visokom obrazovanju}, keyword = {Istra\v{z}ivanje, stavovi i o\v{c}ekivanja studenata, pove\'{c}anje kvalitete usluge, visoko obrazovanje}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Tihana and Grgi\'{c}, Silvija and Rajkovi\'{c}, Eugen}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2016}, pages = {1245-1249}, keywords = {Research, attitudes and expectations of students, increasing service quality, higher education}, isbn = {978-953-233-087-8}, title = {Researching the attitudes and expectations of students when enrolling in as a method of increasing the quality of service in higher education}, keyword = {Research, attitudes and expectations of students, increasing service quality, higher education}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font