Pregled bibliografske jedinice broj: 984733
Metodologija izrade E – learning sadržaja za edukaciju o izradi Standarda zanimanja
Metodologija izrade E – learning sadržaja za edukaciju o izradi Standarda zanimanja // 2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1230-1234 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 984733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija izrade E – learning sadržaja za
edukaciju o izradi Standarda zanimanja
(Methodology of creating E - learning content
for education on the production of the
Profession Standards)
Autori
Grgić, Silvija ; Vunarić, Iva ; Babić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings
/ Biljanović, Petar - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016, 1230-1234
ISBN
978-953-233-087-8
Skup
CE - Računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2016. - 03.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
E-learning, Standard zanimanja, metodologija, edukacija
(E-learning, profession standards, methodology, education)
Sažetak
Zakonom o Hrvatskom kvalifikacijskom okviru Standard zanimanja definira se kao popis svih poslova koje pojedinac obavlja u određenom zanimanju i popis kompetencija potrebnih za uspješno obavljanje tih poslova. Zahtjev za upis u podregistar može podnijeti bilo koja pravna ili fizička osoba predajom ispunjenog propisanog obrasca. Zbog nacionalne važnosti da zapisi u podregistru budu što kvalitetnije zapisani ministarstvo nadležno za rad izradilo je smjernice za izradu standarda zanimanja. Smjernice propisuju postupke i načine procjene utemeljenosti prijedloga. Propisani postupci zahtijevaju određene vještine analiziranja i pisanja, a kako ne postoji sustavna edukacija kao odlično rješenje nameće se e-learning. Izradom e-learning sadržaja koji će biti dostupan svim dionicima znatno se približuje cijela metodologija izrade standarda zanimanja, a kroz mogućnosti koje e-learning alati omogućuju može se postići i provjeriti potrebna vještina. Cilj rada je pokazati kako se pisane smjernice za izradu standarda zanimanja mogu pretočiti u e-learning sadržaj. Ujedno ovaj rad pokazuje i kako se prikladnom metodologijom i alatima može olakšati razumijevanje i ponavljanje složenih analiza te stjecati vještina koja se kasnije može primijeniti u konkretnoj situaciji izrade standarda zanimanja. U završnom dijelu rada dani su važni dijelovi i ilustracije stvarnog e- learning sadržaja za izradu standarda zanimanja s naglaskom na prednosti i važnosti odabranog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb