Pregled bibliografske jedinice broj: 984513
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 984513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne
strategije, Promocije, Profitabilnost
(Retail Pricing - Pricing strategies, Promotions,
Profitability)
Autori
Dunković, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
280
ISBN
978-953-346-075-8
Ključne riječi
maloprodajne cijene, cjenovni imidž, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost
(retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability)
Sažetak
U monografiji se istražuju okolnosti, činitelji i efekti formiranja cijena u suvremenom maloprodajnom menadžmentu. Središnja tema istraživanja su glavne cjenovne strategije i promocije koje bi trebale stvoriti efekt privlačenja kupaca u prodavaonicu uz istovremeno postizanje ciljane profitabilnosti maloprodavača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Kratki sadržaj knjige: 1. Uvod ; 2. Polazište
maloprodajnih cijena ; 3. Glavne cjenovne
strategije ; 4. Cjenovne promocije ; 5.
Profitabilnost maloprodavača ; 6. Zaključna
razmatranja ; 7. Bibliografija ; 8. Kazalo
pojmova.