Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984513

Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost


Dunković, Dario
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 984513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost
(Retail Pricing - Pricing strategies, Promotions, Profitability)

Autori
Dunković, Dario

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
280

ISBN
978-953-346-075-8

Ključne riječi
maloprodajne cijene, cjenovni imidž, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost
(retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability)

Sažetak
U monografiji se istražuju okolnosti, činitelji i efekti formiranja cijena u suvremenom maloprodajnom menadžmentu. Središnja tema istraživanja su glavne cjenovne strategije i promocije koje bi trebale stvoriti efekt privlačenja kupaca u prodavaonicu uz istovremeno postizanje ciljane profitabilnosti maloprodavača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Kratki sadržaj knjige: 1. Uvod ; 2. Polazište
maloprodajnih cijena ; 3. Glavne cjenovne
strategije ; 4. Cjenovne promocije ; 5.
Profitabilnost maloprodavača ; 6. Zaključna
razmatranja ; 7. Bibliografija ; 8. Kazalo
pojmova.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (monografija)
Dunković, D. (2019) Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2019}, pages = {280}, keywords = {maloprodajne cijene, cjenovni imid\v{z}, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost}, isbn = {978-953-346-075-8}, title = {Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost}, keyword = {maloprodajne cijene, cjenovni imid\v{z}, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2019}, pages = {280}, keywords = {retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability}, isbn = {978-953-346-075-8}, title = {Retail Pricing - Pricing strategies, Promotions, Profitability}, keyword = {retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font