Pregled bibliografske jedinice broj: 984326
Vrijednosti i recepcija časopisa za mlade u vremenu elektroničkih medija
Vrijednosti i recepcija časopisa za mlade u vremenu elektroničkih medija // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 411-431 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 984326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednosti i recepcija časopisa za mlade u vremenu elektroničkih medija
(Values and Reception of Youth Magazines in the Time of Electronic Media)
Autori
Živković Zebec, Vedrana, Jaman, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings
/ Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 411-431
ISBN
978-953-6965-48-9
Skup
VII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Dijete i jezik danas = 7th International scientific conference : Children and language today
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
elektronički mediji, časopisi za mlade, recepcija časopisa, vrijednosti časopisa za mlade
(electronic media, youth magazines, magazine reception, values of youth magazines)
Sažetak
U svakodnevnom životu mladih, uz utjecaje škole, obitelji i vršnjaka, kao vrlo važan čimbenik pojavljuju se mediji, koji zaokupljaju sve veći udio u slobodnom vremenu mladih. U današnje vrijeme elektronički mediji preuzimaju primat nad tiskanim medijima jer mladi sve manje vremena provode uz časopise ili knjige. Časopisi za djecu kao i časopisi za mlade i dalje supostoje na tržištu, donoseći čitateljima različite vrijednosti, ovisno o njihovoj orijentaciji. Rad je dvodijelno koncipiran i u prvom se dijelu rada nastojao odrediti položaj časopisa za mlade u odnosu prema drugim načinima provođenja slobodnog vremena. Drugi dio rada donosi analizu vrijednosti i utjecaja koje na mlade čitatelje, pretežito djevojke, ima najčitaniji časopis za mlade – OK.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vedrana Živković
(autor)