Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984008

Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji


Ružić, Vlatka
Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013. str. 248-256 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 984008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji
(Ethical media content adjustment with EU regulations – following local elections of 2013. In Ličko-Senjska county)

Autori
Ružić, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings / Grmuša, Tanja - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013, 248-256

ISBN
978-953-576573-8

Skup
Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Fedor Rocco" = First International Scientific and Professional Conference "Fedor Rocco"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
etičnost ; medijski sadržaj ; prikriveno oglašavanje ; izbori
(etics ; media content ; hidden advertising ; elections)

Sažetak
Masovni mediji u hrvatskom medijskom prostoru generalno se određuju prema načelima profitabilnosti i polaze od definicije masovnog medija kao industrijske i komercijalne organizacije koja ne producira i distribuira informaciju već dobra, pri čemu dolazi do situacije u kojoj se u korist povećanja prihoda javlja prikriveno oglašavanje (posebno izraženo za vrijeme izbornih kampanja), koje je u izravnoj kontradikciji sa slobodom medija kao krucijalnim preduvjetom ostvarenja etičkih načela. Upravo na primjeru analize medijskog sadržaja publiciranog u elektroničkim i tiskanim medijima za vrijeme izborne kampanje provedene 2013. godine za lokalne izbore u Ličko-senjskoj županiji u radu će se prikazati kompleksnost etičkih dvojbi s kojima se susreću novinari koji djeluju u otvorenim društvima u kojima su medijske slobode vrlo velike, ukazati na razmjer i primjere kršenja etičkih normi te destabilizaciju granice između dobrog i lošeg ukusa nepoštivanjem privatnosti, uvećanjem štete od informacije, nepoštenim izvještavanjem te pritiscima oglašivača ili interesnih skupina, pri čemu se javnosti plasira nepotpuna, subjektivna, pristrana ili netočna informacija. Cilj rada je putem metoda nepotpune indukcije, dedukcije, deskripcije, analize i metode uzoraka ukazati na nedovoljnu usklađenost etičnosti medijskog sadržaja s regulativama Europske unije, na izostanak kritičkog javnog mijenja u medijskom izvještavanju te nedostatno usvojene slobode i odgovornosti u stvaranju i publiciranju medijskog sadržaja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Profili:

Avatar Url Vlatka Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Vlatka
Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013. str. 248-256 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ružić, V. (2013) Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji. U: Grmuša, T. (ur.)Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Vlatka}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2013}, pages = {248-256}, keywords = {eti\v{c}nost, medijski sadr\v{z}aj, prikriveno ogla\v{s}avanje, izbori}, isbn = {978-953-576573-8}, title = {Uskla\djivanje eti\v{c}nosti medijskog sadr\v{z}aja sa regulativama europske unije na primjeru pra\'{c}enja lokalnih izbora 2013. u Li\v{c}ko-senjskoj \v{z}upaniji}, keyword = {eti\v{c}nost, medijski sadr\v{z}aj, prikriveno ogla\v{s}avanje, izbori}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Vlatka}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2013}, pages = {248-256}, keywords = {etics, media content, hidden advertising, elections}, isbn = {978-953-576573-8}, title = {Ethical media content adjustment with EU regulations – following local elections of 2013. In Li\v{c}ko-Senjska county}, keyword = {etics, media content, hidden advertising, elections}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font