Pregled bibliografske jedinice broj: 983905
Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole
Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole // Politehnika: Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje, 2 (2018), 2; 21-27 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 983905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole
(Planting Digitally - Project of a digital environmental school)
Autori
Dumančić, Mario ; Levar, Tihana ; Maljković, Mirena
Izvornik
Politehnika: Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje (2584-6264) 2
(2018), 2;
21-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
IKT ; STEM ; Micro:bit ; Vertikalna suradnja u osnovnoj školi.
(ICT ; STEM ; Micro:bit ; Vertical collaboration in elementary school)
Sažetak
U akcijskom istraživanju provedenom kroz projekt Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole promatrali smo kako uvođenje novih tehnologija utječe na učenje i podučavanje. Projekt je realiziran kroz spoj suvremenih tehnologija i standardnih sadržaja iz aktualnog Nastavnog plana i programa. U projektu je ostvarena vertikalna suradnja između učenika drugog, četvrtog i šestog razreda i učiteljica informatike, prirode, geografije i razredne nastave. Kroz različite je aktivnosti realizirana i horizontalna suradnja između više nastavnih predmeta. Cilj je projekta usporediti rast i razvoj biljke graha koji se zalijevao ručno s onim zalijevanim uz pomoć Micro:bita, senzora vlažnosti tla i pumpe za zalijevanje te prezentirati zaključke, analize i rezultate dodatnih istraživanja. Kroz sve faze projekta učenici su uz pomoć učitelja osmišljavali aktivnosti vezane uz projekt, surađivali, istraživali i rješavali nastale poteškoće. Tijekom rada učenici su usmjeravani na pravilnu uporabu informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Za potrebe projekta kreirane su i web stranice na kojima su objavljeni učenički radovi, prezentacije i dojmovi učenika o aktivnostima i zapažanjima koje su uočili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)