Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983891

Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva


Radetić-Paić, Mirjana
Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 2; 239-250 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 983891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva
(Teachers’ Self-Assessments About Pupils With Attention Deficit / Hyperactive Disorder Considering The Number Of Years Of Professional Experience)

Autori
Radetić-Paić, Mirjana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67 (2018), 2; 239-250

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; deficit pozornosti ; hiperaktivni poremećaj ; učenici s razvojnim teškoćama ; učitelji
(attention deficit ; hyperactive disorder ; children with difficulties in their knowledge development ; lifelong education ; teacher)

Sažetak
Osnovna obilježja deficita pozornosti / hiperaktivnog poremećaja u pravilu su prepreka dobroj prilagodbi, zahtjevima i očekivanjima vezanim uz učenje, ali i ponašanje učenika. Cilj je ovog istraživanja steći uvid u procjene vlastitih znanja učitelja (N=212) o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem te utvrditi specifične razlike u samoprocjenama s obzirom na godine radnoga iskustva (sa svrhom uvida u znanja učitelja i prepoznavanja nedostataka). U istraživanju je korišten instrument izrađen za potrebe ovoga istraživanja, a prethodno je provedeno pilot-istraživanje na manjem uzorku ispitanika. Validacija je instrumenta izvršena faktorskom analizom. U obradi podataka, uz izračunavanje osnovnih statističkih vrijednosti, korištene su diskriminacijska analiza i univarijatna analiza varijance. Rezultati pokazuju, uzimajući u obzir latentne i manifestne dimenzije razlika, da učitelji s manje od dvadeset godina radnog iskustva u većoj mjeri točno procjenjuju pojedine pojmove i znanja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem. Navedeno upućuje na potrebu kontinuiranoga cjeloživotnog usavršavanja učitelja u redovnim školama kada je riječ o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mirjana Radetić-Paić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Radetić-Paić, Mirjana
Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 2; 239-250 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Radetić-Paić, M. (2018) Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2), 239-250.
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {239-250}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, deficit pozornosti, hiperaktivni poreme\'{c}aj, u\v{c}enici s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {67}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Samoprocjene znanja u\v{c}itelja o u\v{c}enicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poreme\'{c}ajem s obzirom na godine radnoga iskustva}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, deficit pozornosti, hiperaktivni poreme\'{c}aj, u\v{c}enici s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {239-250}, keywords = {attention deficit, hyperactive disorder, children with difficulties in their knowledge development, lifelong education, teacher}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {67}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Teachers’ Self-Assessments About Pupils With Attention Deficit / Hyperactive Disorder Considering The Number Of Years Of Professional Experience}, keyword = {attention deficit, hyperactive disorder, children with difficulties in their knowledge development, lifelong education, teacher} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics Abstracts
  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font