Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983684

Filozofija medija je poruka


Alić, Sead
Filozofija medija je poruka. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 983684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Filozofija medija je poruka
(The Philosophy of Media is the Message)

Autori
Alić, Sead

Prevoditelji
Domazet Flego, Alma ; Ackie, Ivana ; Rogers, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Lambert Academic Publishing

Grad
Saarbrücken

Godina
2019

Stranica
160

ISBN
978-613-9-44393-2

Ključne riječi
mediji ; iskustvo ; filozofija ; religija ; hijerarhija ; medijska filozofija
(media ; experiance ; philosophy ; religion ; hierarchy ; media philosophy)

Sažetak
Riječ je o knjizi koja naglašava medijsku dimenziju filozofije same. I samu filozofijsku misao promatra kao proizvod gramatičko-logičkog napredovanja pismenog mišljenja u odnosu na doba usmenog pjevanja. Iz tako razumljene filozofije medija analiziraju se suvremeni fenomeni religijskih hijerarhija, globalizma, neokolonijalizma, zavođenja i medijskog manipuliranja. Tekst ulazi u područje filozofijskog propitivanja književnosti, umjetnosti uopće, te pitanja mogućnosti alternativnih, slobodnih medija. Posebnu pozornost knjiga posvećuje jeziku kao mediju svih medija. Na analizi te pozicije raskrinkava se privid središnje pozicije filozofije u svijetu samosvjesnog suvremenog čovjeka, ali jednako tako naglašava i važnost kritičkog (samo)propitivanja svake misaone pozicije. U tome se vidi pretpostavka oslobađanja mišljenja od idola koji su to mišljenje okivali stoljećima. Svojim naslovom knjiga naravno želi sugerirati kako je neophodno koraknuti dalje od McLuhanove sintagme Medij je poruka, te da je najveći benefit McLuhanovog načina mišljenja rođenje ili rađanje filozofije medija. Pojavu filozofije medija, autor smatra istinskom porukom, iščitanom iz svijesti o važnosti sustava medijskih posredovanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Sead Alić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alić, Sead
Filozofija medija je poruka. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing, 2019 (monografija)
Alić, S. (2019) Filozofija medija je poruka. Saarbrücken, Lambert Academic Publishing.
@book{book, author = {Ali\'{c}, Sead}, translator = {Domazet Flego, Alma and Ackie, Ivana and Rogers, Nina}, year = {2019}, pages = {160}, keywords = {mediji, iskustvo, filozofija, religija, hijerarhija, medijska filozofija}, isbn = {978-613-9-44393-2}, title = {Filozofija medija je poruka}, keyword = {mediji, iskustvo, filozofija, religija, hijerarhija, medijska filozofija}, publisher = {Lambert Academic Publishing}, publisherplace = {Saarbr\"{u}cken} }
@book{book, author = {Ali\'{c}, Sead}, translator = {Domazet Flego, Alma and Ackie, Ivana and Rogers, Nina}, year = {2019}, pages = {160}, keywords = {media, experiance, philosophy, religion, hierarchy, media philosophy}, isbn = {978-613-9-44393-2}, title = {The Philosophy of Media is the Message}, keyword = {media, experiance, philosophy, religion, hierarchy, media philosophy}, publisher = {Lambert Academic Publishing}, publisherplace = {Saarbr\"{u}cken} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font