Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983597

Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda


Hanžek, Matea
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda // Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 167-182


CROSBI ID: 983597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda
(Integrated marketing communications - the case of Dubrovnik, Croatia's strongest brand)

Autori
Hanžek, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije

Urednik/ci
Maljak, Hrvoje

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
167-182

ISBN
978-953-246-317-0

Ključne riječi
integrirane marketinške komunikacije ; marketing ; turizam ; destinacijski brend
(integrated marketing communications ; tourism marketing ; destination brand)

Sažetak
Studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda obradit će temu važnosti integriranih marketinških komunikacija (IMC). Prvo će se analizirati mikro i makrookruženje Dubrovnika kao turističke destinacije. Nakon toga prikazat će se način na koji Dubrovnik koristi IMC u izgradnji imidža i brenda destinacije kroz promidžbeni splet, detaljno analizirajući oglašavanje, odnose s javnošću i unapređenje prodaje. Zaključno, studija slučaja istaknut će važnost strateškog pristupa IMC u stvaranju poželjnog imidža turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Hanžek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hanžek, Matea
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda // Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 167-182
Hanžek, M. (2016) Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda. U: Maljak, H. (ur.) Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije. Zagreb, MATE, str. 167-182.
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}ek, Matea}, editor = {Maljak, H.}, year = {2016}, pages = {167-182}, keywords = {integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, marketing, turizam, destinacijski brend}, isbn = {978-953-246-317-0}, title = {Integrirane marketin\v{s}ke komunikacije - studija slu\v{c}aja na primjeru Dubrovnika kao najja\v{c}eg hrvatskog brenda}, keyword = {integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, marketing, turizam, destinacijski brend}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}ek, Matea}, editor = {Maljak, H.}, year = {2016}, pages = {167-182}, keywords = {integrated marketing communications, tourism marketing, destination brand}, isbn = {978-953-246-317-0}, title = {Integrated marketing communications - the case of Dubrovnik, Croatia's strongest brand}, keyword = {integrated marketing communications, tourism marketing, destination brand}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font