Pregled bibliografske jedinice broj: 983597
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda // Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 167-182
CROSBI ID: 983597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirane marketinške komunikacije - studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda
(Integrated marketing communications - the case of Dubrovnik, Croatia's strongest brand)
Autori
Hanžek, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije
Urednik/ci
Maljak, Hrvoje
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
167-182
ISBN
978-953-246-317-0
Ključne riječi
integrirane marketinške komunikacije ; marketing ; turizam ; destinacijski brend
(integrated marketing communications ; tourism marketing ; destination brand)
Sažetak
Studija slučaja na primjeru Dubrovnika kao najjačeg hrvatskog brenda obradit će temu važnosti integriranih marketinških komunikacija (IMC). Prvo će se analizirati mikro i makrookruženje Dubrovnika kao turističke destinacije. Nakon toga prikazat će se način na koji Dubrovnik koristi IMC u izgradnji imidža i brenda destinacije kroz promidžbeni splet, detaljno analizirajući oglašavanje, odnose s javnošću i unapređenje prodaje. Zaključno, studija slučaja istaknut će važnost strateškog pristupa IMC u stvaranju poželjnog imidža turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Matea Hanžek
(autor)