Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983479

Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici


Baburić, Marija
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici // PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija, / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 361-367 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 983479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici
(Marketing of rural areas:the case of autumn events in Lika)

Autori
Baburić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija, / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2014, 361-367

Skup
„High performing teams – a formula for success“ Opatija,

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.03.2014. - 07.03.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketinške metode, turizam.
(Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.)

Sažetak
“Jesen u Lici” najpoznatiji je ruralni događaj ličkog područja tijekom kojeg sudionici prijavljuju i predstavljaju autentične proizvode svog područja, čime održavaju i promiču ličku tradiciju. “Jesen u Lici” događaj je od velikog značaja za Ličko – senjsku županiju, stoga je bitno steći uvid u snagu njezine prezentacije identiteta regije, kao i svega što je prepoznatljivo i karakteristično za nju i njezine stanovnike te njihov život u skladu s prirodom. Koje marketinške metode koriste organiz

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Profili:

Avatar Url Marija Baburić Vranešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baburić, Marija
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici // PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija, / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 361-367 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Baburić, M. (2014) Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici. U: Nikolić, G. (ur.)PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija,.
@article{article, author = {Baburi\'{c}, Marija}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2014}, pages = {361-367}, keywords = {Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketin\v{s}ke metode, turizam.}, title = {Marketing ruralnih podru\v{c}ja na primjeru manifestacije Jesen u Lici}, keyword = {Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketin\v{s}ke metode, turizam.}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baburi\'{c}, Marija}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2014}, pages = {361-367}, keywords = {Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.}, title = {Marketing of rural areas:the case of autumn events in Lika}, keyword = {Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font