Pregled bibliografske jedinice broj: 983479
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici // PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija, / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 361-367 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 983479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici
(Marketing of rural areas:the case of autumn events in Lika)
Autori
Baburić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija,
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2014, 361-367
Skup
„High performing teams – a formula for success“ Opatija,
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.03.2014. - 07.03.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketinške metode, turizam.
(Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.)
Sažetak
“Jesen u Lici” najpoznatiji je ruralni događaj ličkog područja tijekom kojeg sudionici prijavljuju i predstavljaju autentične proizvode svog područja, čime održavaju i promiču ličku tradiciju. “Jesen u Lici” događaj je od velikog značaja za Ličko – senjsku županiju, stoga je bitno steći uvid u snagu njezine prezentacije identiteta regije, kao i svega što je prepoznatljivo i karakteristično za nju i njezine stanovnike te njihov život u skladu s prirodom. Koje marketinške metode koriste organiz
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću
Profili:
Marija Baburić Vranešić
(autor)