Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983345

Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu


Radalj, Miro; Primorac, Marijan; Glibić, Anita
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu // Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak, 1 (2014), 245-262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 983345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
(Public relations in book publishing)

Autori
Radalj, Miro ; Primorac, Marijan ; Glibić, Anita

Izvornik
Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak (2232-8599) 1 (2014); 245-262

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću ; marketing
(book ; publishing ; public relations ; marketing)

Sažetak
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu kompilacija su korporativnih odnosa s javnošću i onih koji se primjenjuju u organizacijama i institucijama u kulturi. Zbog specifičnosti knjige kao forme i nositelja sadržaja o kojoj se komunicira ali koja i sama komunicira u relaciji s čitateljem, nije riječ samo o kompilaciji već knjižno nakladništvo ima i svojih posebnosti i na njima ono gradi jedinstven model odnosa s javnošću. U praksi je se teško raščlanjuju odnosi s javnošću i marketing a ovaj rad naglašava da unatoč potrebi da djeluju integralno, odnosi prema vanjskoj javnosti u nakladništvu se primarno fokusiraju prema potencijalnim čitateljima dok se marketing fokusira prema istoj ciljanoj publici kao kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Radalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radalj, Miro; Primorac, Marijan; Glibić, Anita
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu // Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak, 1 (2014), 245-262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Radalj, M., Primorac, M. & Glibić, A. (2014) Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu. Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak, 1, 245-262.
@article{article, author = {Radalj, Miro and Primorac, Marijan and Glibi\'{c}, Anita}, year = {2014}, pages = {245-262}, keywords = {knjiga, nakladni\v{s}tvo, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing}, journal = {Kultura komuniciranja - znanstveno stru\v{c}ni godi\v{s}njak}, volume = {1}, issn = {2232-8599}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u knji\v{z}nom nakladni\v{s}tvu}, keyword = {knjiga, nakladni\v{s}tvo, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing} }
@article{article, author = {Radalj, Miro and Primorac, Marijan and Glibi\'{c}, Anita}, year = {2014}, pages = {245-262}, keywords = {book, publishing, public relations, marketing}, journal = {Kultura komuniciranja - znanstveno stru\v{c}ni godi\v{s}njak}, volume = {1}, issn = {2232-8599}, title = {Public relations in book publishing}, keyword = {book, publishing, public relations, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font