Pregled bibliografske jedinice broj: 983345
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu // Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak, 1 (2014), 245-262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 983345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
(Public relations in book publishing)
Autori
Radalj, Miro ; Primorac, Marijan ; Glibić, Anita
Izvornik
Kultura komuniciranja - znanstveno stručni godišnjak (2232-8599) 1
(2014);
245-262
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću ; marketing
(book ; publishing ; public relations ; marketing)
Sažetak
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu kompilacija su korporativnih odnosa s javnošću i onih koji se primjenjuju u organizacijama i institucijama u kulturi. Zbog specifičnosti knjige kao forme i nositelja sadržaja o kojoj se komunicira ali koja i sama komunicira u relaciji s čitateljem, nije riječ samo o kompilaciji već knjižno nakladništvo ima i svojih posebnosti i na njima ono gradi jedinstven model odnosa s javnošću. U praksi je se teško raščlanjuju odnosi s javnošću i marketing a ovaj rad naglašava da unatoč potrebi da djeluju integralno, odnosi prema vanjskoj javnosti u nakladništvu se primarno fokusiraju prema potencijalnim čitateljima dok se marketing fokusira prema istoj ciljanoj publici kao kupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski