Pregled bibliografske jedinice broj: 983344
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 983344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću
(Book and Publishing in Public Relations)
Autori
Radalj, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
192
ISBN
978-953-169-350-9
Ključne riječi
knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću
(book ; publishing ; public relations)
Sažetak
Odnosi s javnošću i knjižno nakladništvo imaju vrlo aktivan i dugovječan odnos. Praksa obaju polja vrlo je dugovječna, živa i razgranata, a odnosi s javnošću i nakladništvo znanstvene su discipline srodnih tema. Knjižno nakladništvo djelatnost je na području kulture, ali istovremeno i ona koja će morati vratiti uloženi kapital. U tom pogledu ima mnogo sličnosti s ostalim “kulturnim industrijama”, ali je istovremeno i najjača takva industrija, tj. ona koja ima najveći obrt kapitala, najveći komunikacijski potencijal i najjači intelektualni utjecaj. Ova knjiga govori o knjižnom nakladništvom koje, za razliku od ostalih grana nakladničke djelatnosti (novinsko nakladništvo, nakladništvo zvuka, slike...), ima svoje posebne komunikacijske i tržišne standarde, svoje ciljane javnosti i postulate komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski