Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983273

Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama


Radalj, Miro
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2018 (monografija)


CROSBI ID: 983273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama
(Public Relations in Nonprofit Organizations)

Autori
Radalj, Miro

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
200

ISBN
978-953-169-402-5

Ključne riječi
Odnosi s javnošću, neprofitne organizacije
(Public Relations, Nonprofit Organizations)

Sažetak
Knjiga iznosi relevantne teorije i praktične primjere u osam poglavlja. Nakon uvodnoga poglavlja drugo je poglavlje posvećeno određenju područja, odnosno definiranju ključnih pojmova odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Treće poglavlje bavi se konkretnije odnosima s medijima, području od posebna značenja za neprofitne organizacije. U četvrtom i petom poglavlju čitateljima se nudi pregled osnovnih pojmova menadžmenta i marketinga neprofitnih organizacija. Fundraisingu, odnosno prikupljanju sredstava, posvećeno je posebno poglavlje, kao i lobiranju, dok posljednje poglavlje obuhvaća i razlaže različite vrste neprofitnih organizacija, odnosno kako u njima upravljati odnosima s javnošću. U opisanih osam poglavlja knjiga daje pregled relevantnih teorija, pristupa, problema i izazova odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Radalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radalj, Miro
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2018 (monografija)
Radalj, M. (2018) Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama. Zagreb, Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
@book{book, author = {Radalj, Miro}, year = {2018}, pages = {200}, keywords = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neprofitne organizacije}, isbn = {978-953-169-402-5}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u neprofitnim organizacijama}, keyword = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neprofitne organizacije}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Radalj, Miro}, year = {2018}, pages = {200}, keywords = {Public Relations, Nonprofit Organizations}, isbn = {978-953-169-402-5}, title = {Public Relations in Nonprofit Organizations}, keyword = {Public Relations, Nonprofit Organizations}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font