Pregled bibliografske jedinice broj: 983273
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 983273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama
(Public Relations in Nonprofit Organizations)
Autori
Radalj, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
200
ISBN
978-953-169-402-5
Ključne riječi
Odnosi s javnošću, neprofitne organizacije
(Public Relations, Nonprofit Organizations)
Sažetak
Knjiga iznosi relevantne teorije i praktične primjere u osam poglavlja. Nakon uvodnoga poglavlja drugo je poglavlje posvećeno određenju područja, odnosno definiranju ključnih pojmova odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Treće poglavlje bavi se konkretnije odnosima s medijima, području od posebna značenja za neprofitne organizacije. U četvrtom i petom poglavlju čitateljima se nudi pregled osnovnih pojmova menadžmenta i marketinga neprofitnih organizacija. Fundraisingu, odnosno prikupljanju sredstava, posvećeno je posebno poglavlje, kao i lobiranju, dok posljednje poglavlje obuhvaća i razlaže različite vrste neprofitnih organizacija, odnosno kako u njima upravljati odnosima s javnošću. U opisanih osam poglavlja knjiga daje pregled relevantnih teorija, pristupa, problema i izazova odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski