Pregled bibliografske jedinice broj: 982935
Socijalna potpora učenju djece rane i predškolske dobi
Socijalna potpora učenju djece rane i predškolske dobi // Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa Mirisi djetinjstva, / Visković, Ivana (ur.).
Makarska: Dječji vrtić, Biokovsko zvonce, Makarska, 2016. str. 17-17 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 982935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalna potpora učenju djece rane i predškolske
dobi
(Social support for learning of early and pre-
school children)
Autori
Sunko, Esmeralda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa Mirisi djetinjstva,
/ Visković, Ivana - Makarska : Dječji vrtić, Biokovsko zvonce, Makarska, 2016, 17-17
Skup
22. Dani predškolskog odgoja i obrazovanja Splitsko- dalmatinske županije 2016
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 03.11.2016. - 04.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
socijana podrška ; socijalna potpora ; inkluzija ; skrb ; rana intervencija
(social support ; inclusion ; care ; early intervention)
Sažetak
Socijalna podrška uključuje socijalnu potporu koja može biti materijalna i nematerijalna. Interes ovoga rada odnosi se na nematerijalnu socijalnu potporu i to posebno u aktivnostima pružanja skrbi i rane intervencije kao suport i suradnja od strane odgajatelja u dječjim vrtićima. Skrb je jedan od najvažnijih aspekata odgoja i obrazovanja i znači proširenje kurikuluma koji je nastao iz današnjih humanističkih rasprava, a posebno odgojno obrazovnim potrebama unutar redovitog odgoja i obrazovanja. Skrb je jedan od temeljnih faktora inkluzije koja nije samo odgojna i obrazovna kategorija nego je i vrijednost koja bi genealogijski trebala biti utkana u svim ljudima. Vrijednosti i dileme koji nastaju u procesima dosezanja inkluzivnih vrijednosti dio su rasprave ovoga rada. Emancipativni koncept orijentiran je prema poimanju sadašnjice svakog djeteta, roditelja i odgajatelja. Pristupati prema problemima svakoga od njih onako kako se oni u njihovom svijetu pojavljuju i traže perspektive prema boljem životu, načelo je socijalne podrške. Takav pristup temelj je ranim intervencijama u kojoj su odgajatelji, roditelji i šira mreža u zajednici aktivni sudionici socijalne potpore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti