Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982877

Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću


Sunko, Esmeralda
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 982877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću
(Shaping the social identity of children with behavioral difficulties in kindergarten)

Autori
Sunko, Esmeralda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem / - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2017, 9-9

Skup
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2017. - 23.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulumi ; autonomija ; socijalna dobrobit ; Waldorf pedagogija ; igračke
(curricula ; autonomy ; social welfare ; Waldorf pedagogy ; toys)

Sažetak
Klasične igračke i igre sve više ustupaju svoje mjesto plastičnim i elektronskim igrama koje ubrzavaju razvoj kognitivnih funkcija, ali i značajno usporavaju razvoj emocionalnih funkcija i nekih aspekta socijalnih odnosa. Promatranjem i praćenjem dječje igre u Waldorf vrtiću analizirani su nastali procesi za vrijeme izrade ručno rađenih igračaka, a koje se koriste u segmentu Waldorf pedagogije. Tijekom godine dana, koliko je trajalo ovo akcijsko istraživanje, svakodnevno su se pratile karakteristike razvoja socijalnih odnosa i identiteta u grupi djece u kojima su i dvoje djece s ponašajnim i emocionalnim teškoćama. U aktivnostima izrade igračaka i igre s njima, posebno su se izdvojile kategorije etičnosti, solidarnosti i tolerancije djece u komunikaciji s drugom djecom. Ove kompetencije odnosile su se na uspješno interpersonalno, socijalno funkcioniranje, bez gubljenja osobnih identiteta. Ovo istraživanje pokazuje da su se procesom ručne izrade igračaka i igrom s njima, povećavalo samopouzdanje, motorička spretnost, imaginacija i obogatili jezični pojmovi. Posebno su značajni rezultati igranja s nestrukturiranim ili malo strukturiranim igračkama. Mogućnost osobnog dječjeg stvaralaštva u izradi igračaka i transformacija igračaka kroz igru, utjecale su na promjene ponašanja djece s ponašajnim teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Sunko, E. (2017) Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću. U: Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, year = {2017}, pages = {9-9}, keywords = {kurikulumi, autonomija, socijalna dobrobit, Waldorf pedagogija, igra\v{c}ke}, title = {Oblikovanje socijalnog identiteta djece s pona\v{s}ajnim te\v{s}ko\'{c}ama u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {kurikulumi, autonomija, socijalna dobrobit, Waldorf pedagogija, igra\v{c}ke}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, year = {2017}, pages = {9-9}, keywords = {curricula, autonomy, social welfare, Waldorf pedagogy, toys}, title = {Shaping the social identity of children with behavioral difficulties in kindergarten}, keyword = {curricula, autonomy, social welfare, Waldorf pedagogy, toys}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font