Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982645

Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa


Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Cvetković, Daniel
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa // Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 982645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa

Autori
Ivanković, Jadranka ; Dawidowsky Mamić, Maja ; Cvetković, Daniel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016, 1-11

ISBN
978-953-8067-03-7

Skup
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 16.03.2016. - 18.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača, Y generacija, marketinška strategija
(consumer behavior, generation Y, marketing strategy)

Sažetak
Svaka generacija stasa pod utjecajem različitih okolnosti i događaja koji u znatnoj mjeri utječu na ponašanje, preferencije, stavove, uvjerenja i životne odabire njezinih pripadnika. Tako se i mlada generacija nazvana Y ili milenijska generacija formira pod utjecajem drugačijih događanja i okolnosti u odnosu na prethodne generacije. Pred marketinškim stručnjacima je izazov kako razvijati marketinšku ponudu da bude privlačna i relevantna za pripadnike različitih generacijskih skupina. Polazište za razvoj marketing programa je istraživanje i analiza obilježja, ponašanja i preferencija ciljne skupine, u ovom slučaju mlade generacije. U radu su izloženi temeljni rezultati kvantitativnog istraživanja provedenog na uzorku 200 ispitanika mlade generacije u Hrvatskoj. Prikazani rezultati mogu poslužiti kao orijentir marketinškim stručnjacima kod oblikovanja marketinških strategija i taktika usmjerenih na pripadnike Y generacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jadranka Ivanković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Cvetković, Daniel
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa // Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ivanković, J., Dawidowsky Mamić, M. & Cvetković, D. (2016) Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa. U: Drljača, M. (ur.)Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka and Dawidowsky Mami\'{c}, Maja and Cvetkovi\'{c}, Daniel}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2016}, pages = {1-11}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Y generacija, marketin\v{s}ka strategija}, isbn = {978-953-8067-03-7}, title = {Analiza preferencija mladih kao polazi\v{s}te za razvoj marketing programa}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Y generacija, marketin\v{s}ka strategija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka and Dawidowsky Mami\'{c}, Maja and Cvetkovi\'{c}, Daniel}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2016}, pages = {1-11}, keywords = {consumer behavior, generation Y, marketing strategy}, isbn = {978-953-8067-03-7}, title = {Analiza preferencija mladih kao polazi\v{s}te za razvoj marketing programa}, keyword = {consumer behavior, generation Y, marketing strategy}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font