Pregled bibliografske jedinice broj: 982645
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa // Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 982645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa
Autori
Ivanković, Jadranka ; Dawidowsky Mamić, Maja ; Cvetković, Daniel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016, 1-11
ISBN
978-953-8067-03-7
Skup
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 16.03.2016. - 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponašanje potrošača, Y generacija, marketinška strategija
(consumer behavior, generation Y, marketing strategy)
Sažetak
Svaka generacija stasa pod utjecajem različitih okolnosti i događaja koji u znatnoj mjeri utječu na ponašanje, preferencije, stavove, uvjerenja i životne odabire njezinih pripadnika. Tako se i mlada generacija nazvana Y ili milenijska generacija formira pod utjecajem drugačijih događanja i okolnosti u odnosu na prethodne generacije. Pred marketinškim stručnjacima je izazov kako razvijati marketinšku ponudu da bude privlačna i relevantna za pripadnike različitih generacijskih skupina. Polazište za razvoj marketing programa je istraživanje i analiza obilježja, ponašanja i preferencija ciljne skupine, u ovom slučaju mlade generacije. U radu su izloženi temeljni rezultati kvantitativnog istraživanja provedenog na uzorku 200 ispitanika mlade generacije u Hrvatskoj. Prikazani rezultati mogu poslužiti kao orijentir marketinškim stručnjacima kod oblikovanja marketinških strategija i taktika usmjerenih na pripadnike Y generacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija