Pregled bibliografske jedinice broj: 982608
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija // UHPA : stručna revija, 6 (2015), 6; 46-56 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 982608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija
Autori
Bosnar, Petra ; Majić Martina ; Trezner, Željko
Izvornik
UHPA : stručna revija (1848-8501) 6
(2015), 6;
46-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
turističke agencije, konkurentnost, certificiranje specijalizacija
(tourist agency, competitiveness, certification, specialization)
Sažetak
Bitan zadatak poslovnih subjekata je ići u korak s vremenom i novim tržišnim zahtjevima. Za promjenu šire vizije turizma i shvaćanja Hrvatske kao destinacije, promjene i prilagodbe su nužne. Tržišna utakmica u novoj ekonomiji zahtijeva najbolje moguće performanse, stoga je preporučljiv pronalazak strategije konkurentnosti kao odgovarajućeg modela koji prilikama odgovara na prijetnje, a snagama na slabosti. Posvećenost turističkih agencija spram želja i potreba svojih kupaca i korisnika usluga od izrazite je važnosti, a fokusiranost na stalno unapređenje procesa preporučljivo je i nužno. U želji za tržišnim uspjehom neizbježna je i spremnost za identificiranje te implementiranje novonastalih potreba korisnika. Uska specijalizacija jamči razumijevanje tih potreba, a certificiranje jamči izvrsnost temeljem postavljenih kriterija. Uvođenje certificiranja specijalizacija u hrvatske turističke agencije donijelo je mnoge prednosti, ali i predstavilo nove izazove. Procesi certificiranja specijalizacija utječu na konkurentnost poduzeća, dobavljača i destinacije, no iziskuju i velika financijska ulaganja, prilagodbu i posvetu vremena uključenih agencija. Svrha članka je prikazati analizu i istražiti pozitivne i negativne značajke certificiranja specijalizacija turističkih agencija Udruge hrvatskih putničkih agencija kroz provedeno istraživanje zadovoljstva agencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija