Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982608

Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija


Bosnar, Petra; Majić Martina; Trezner, Željko
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija // UHPA : stručna revija, 6 (2015), 6; 46-56 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 982608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija

Autori
Bosnar, Petra ; Majić Martina ; Trezner, Željko

Izvornik
UHPA : stručna revija (1848-8501) 6 (2015), 6; 46-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
turističke agencije, konkurentnost, certificiranje specijalizacija
(tourist agency, competitiveness, certification, specialization)

Sažetak
Bitan zadatak poslovnih subjekata je ići u korak s vremenom i novim tržišnim zahtjevima. Za promjenu šire vizije turizma i shvaćanja Hrvatske kao destinacije, promjene i prilagodbe su nužne. Tržišna utakmica u novoj ekonomiji zahtijeva najbolje moguće performanse, stoga je preporučljiv pronalazak strategije konkurentnosti kao odgovarajućeg modela koji prilikama odgovara na prijetnje, a snagama na slabosti. Posvećenost turističkih agencija spram želja i potreba svojih kupaca i korisnika usluga od izrazite je važnosti, a fokusiranost na stalno unapređenje procesa preporučljivo je i nužno. U želji za tržišnim uspjehom neizbježna je i spremnost za identificiranje te implementiranje novonastalih potreba korisnika. Uska specijalizacija jamči razumijevanje tih potreba, a certificiranje jamči izvrsnost temeljem postavljenih kriterija. Uvođenje certificiranja specijalizacija u hrvatske turističke agencije donijelo je mnoge prednosti, ali i predstavilo nove izazove. Procesi certificiranja specijalizacija utječu na konkurentnost poduzeća, dobavljača i destinacije, no iziskuju i velika financijska ulaganja, prilagodbu i posvetu vremena uključenih agencija. Svrha članka je prikazati analizu i istražiti pozitivne i negativne značajke certificiranja specijalizacija turističkih agencija Udruge hrvatskih putničkih agencija kroz provedeno istraživanje zadovoljstva agencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Majić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bosnar, Petra; Majić Martina; Trezner, Željko
Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija // UHPA : stručna revija, 6 (2015), 6; 46-56 (recenziran, članak, stručni)
Bosnar, P., Majić Martina & Trezner, Ž. (2015) Analiza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija. UHPA : stručna revija, 6 (6), 46-56.
@article{article, author = {Bosnar, Petra and Trezner, \v{Z}eljko}, year = {2015}, pages = {46-56}, keywords = {turisti\v{c}ke agencije, konkurentnost, certificiranje specijalizacija}, journal = {UHPA : stru\v{c}na revija}, volume = {6}, number = {6}, issn = {1848-8501}, title = {Analiza certificiranja specijalizacija turisti\v{c}kih agencija \v{c}lanica nacionalne organizacije putni\v{c}kih agencija}, keyword = {turisti\v{c}ke agencije, konkurentnost, certificiranje specijalizacija} }
@article{article, author = {Bosnar, Petra and Trezner, \v{Z}eljko}, year = {2015}, pages = {46-56}, keywords = {tourist agency, competitiveness, certification, specialization}, journal = {UHPA : stru\v{c}na revija}, volume = {6}, number = {6}, issn = {1848-8501}, title = {Analiza certificiranja specijalizacija turisti\v{c}kih agencija \v{c}lanica nacionalne organizacije putni\v{c}kih agencija}, keyword = {tourist agency, competitiveness, certification, specialization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font