Pregled bibliografske jedinice broj: 982604
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 982604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji
(Organization and management specifics in media industry)
Autori
Slijepčević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.09
Godina
2013
Stranica
113
Mentor
Sikavica, Pere
Ključne riječi
mediji, medijski menadžment, medijska industrija, organizacija, menadžment, redakcija, novinar, urednik
(media, media management, media industry, organization, management, media, reporter, editor)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti i prikazati posebnosti medijske industrije, prikupiti i generalizirati medijske postavke te istražiti recentne primjere u hrvatskoj praksi. Područje medijskog menadžmenta nedovoljno je istraženo u nas, kako za specijalističkoj, tako i na praktičnoj razini te rad za cilj ima popuniti ove praznine. U smislu unaprjeđenja znanja i vještina stručnjaka, ali i zainteresiranosti medijskih djelatnika i konzumenata medija, rad je koncipiran na način koji čitatelju u uvodnom djelu objašnjava što je predmet i cilj rada, kako je sadržaj strukturiran, kako se došlo do podataka koji su bili ključni za nastanak ovoga rada, ali i koji će biti njegov stručni doprinos. Nastavno na to počinje detaljan prikaz specifičnosti medijske industrije, njezina ekonomska snaga i posebnosti hrvatskog medijskog okruženja. Analizira se organizacijska struktura medija, odnos prema ljudskim potencijalima, upravljanje kvalitetom i odlučivanje, kao i povijesni prikaz razvoja menadžmenta medija. Središnji dio rada posvećen je primjerima iz hrvatske suvremene prakse i daje analize ustroja organizacije i menadžmenta najčitanijeg dnevnog lista, najgledanijeg televizijskog programa i najposjećenijeg news portala. Dubinski razgovori s medijskim stručnjacima pridonose razumijevanju prilika i trendova u medijskoj industriji i neprocjenjivi su doprinos ovome radu jer izvrsno povezuju navedena teorijska saznanja sa realnim uvjetima na medijskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija