Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982604

Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji


Slijepčević, Marija
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 982604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji
(Organization and management specifics in media industry)

Autori
Slijepčević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.09

Godina
2013

Stranica
113

Mentor
Sikavica, Pere

Ključne riječi
mediji, medijski menadžment, medijska industrija, organizacija, menadžment, redakcija, novinar, urednik
(media, media management, media industry, organization, management, media, reporter, editor)

Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti i prikazati posebnosti medijske industrije, prikupiti i generalizirati medijske postavke te istražiti recentne primjere u hrvatskoj praksi. Područje medijskog menadžmenta nedovoljno je istraženo u nas, kako za specijalističkoj, tako i na praktičnoj razini te rad za cilj ima popuniti ove praznine. U smislu unaprjeđenja znanja i vještina stručnjaka, ali i zainteresiranosti medijskih djelatnika i konzumenata medija, rad je koncipiran na način koji čitatelju u uvodnom djelu objašnjava što je predmet i cilj rada, kako je sadržaj strukturiran, kako se došlo do podataka koji su bili ključni za nastanak ovoga rada, ali i koji će biti njegov stručni doprinos. Nastavno na to počinje detaljan prikaz specifičnosti medijske industrije, njezina ekonomska snaga i posebnosti hrvatskog medijskog okruženja. Analizira se organizacijska struktura medija, odnos prema ljudskim potencijalima, upravljanje kvalitetom i odlučivanje, kao i povijesni prikaz razvoja menadžmenta medija. Središnji dio rada posvećen je primjerima iz hrvatske suvremene prakse i daje analize ustroja organizacije i menadžmenta najčitanijeg dnevnog lista, najgledanijeg televizijskog programa i najposjećenijeg news portala. Dubinski razgovori s medijskim stručnjacima pridonose razumijevanju prilika i trendova u medijskoj industriji i neprocjenjivi su doprinos ovome radu jer izvrsno povezuju navedena teorijska saznanja sa realnim uvjetima na medijskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pere Sikavica (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slijepčević, Marija
Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Slijepčević, M. (2013) 'Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Slijep\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2013}, pages = {113}, keywords = {mediji, medijski menad\v{z}ment, medijska industrija, organizacija, menad\v{z}ment, redakcija, novinar, urednik}, title = {Specifi\v{c}nosti organizacije i menad\v{z}menta u medijskoj industriji}, keyword = {mediji, medijski menad\v{z}ment, medijska industrija, organizacija, menad\v{z}ment, redakcija, novinar, urednik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Slijep\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2013}, pages = {113}, keywords = {media, media management, media industry, organization, management, media, reporter, editor}, title = {Organization and management specifics in media industry}, keyword = {media, media management, media industry, organization, management, media, reporter, editor}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font