Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982562

Prediktori socijalno-poduzetničke namjere studenata poduzetničkih i psihosocijalnih studija


Kolega, Maja
Prediktori socijalno-poduzetničke namjere studenata poduzetničkih i psihosocijalnih studija, 2017., doktorska disertacija, Pravni fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 982562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prediktori socijalno-poduzetničke namjere studenata poduzetničkih i psihosocijalnih studija
(Antecedens of Social Entrepreneurial Intention of Students of Entrepreneurial and Psychosocial Studies)

Autori
Kolega, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Pravni fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.04

Godina
2017

Stranica
191

Mentor
Ajduković, Marina

Ključne riječi
socijalno poduzetništvo, socijalno poduzetnička namjera, poželjnost socijalnog poduzetništva, ostvarivost socijalnog poduzetništva, prosocijalna osobnost
(social entrepreneurship, social entrepreneurial intention, perceived social venture desirability, perceived social venture feasibility, prosocial personality)

Sažetak
Cilj ove doktorske disertacije je doprinijeti boljem razumijevanju stvaranja socijalno poduzetničke namjere kod studenata psihosocijalnih i poduzetničkih studija. Provedenim istraživanjem testiran je Mair i Noboin (2006.) model koji pretpostavlja da na stvaranje socijalno-poduzetničke namjere utječu poželjnost i ostvarivost pokretanja socijalnog poduzeća. Istraživanje je provedeno 2016. godine na uzorku od ukupno 786 studenata, od kojih je 384 studenata poduzetničkih, a 402 psihosocijalnih studija. Hijerarhijskom regresijskom analizom potvrđen je teorijski model socijalno-poduzetničke namjere kod obje grupe studenata. Poželjnost i ostvarivost socijalnog poduzetništva značajno doprinose objašnjenju socijalno-poduzetničke namjere i objašnjavaju 39 % varijance kod oba uzorka. Empatija i spremnost na pomoć objašnjavaju 15 % varijance poželjnosti socijalnog poduzetništva, a pri objašnjenju ostvarivosti socijalnog poduzetništva značajni su prediktori poduzetnička sklonost, specifična poduzetnička samoučinkovitost te mjere procjene socijalnog kapitala. Ti prediktori zajedno objašnjavaju 21 % varijance kod studenata poduzetničkih studija i 49 % varijance kod studenata psihosocijalnih studija. Kod studenata psihosocijalnih studija, značajnim prediktorom za objašnjenje socijalno poduzetničke namjere i ostvarivosti vođenja socijalnog poduzeća, pokazalo se volontersko iskustvo. Boljim razumijevanjem odrednica socijalno poduzetničke namjere studenata može se aktivnije djelovati u stvaranju poticajnijeg okruženja i usmjerenja prema socijalnom poduzetništvu, posebno u području obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Ajduković (mentor)

Avatar Url Maja Kolega (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolega, Maja
Prediktori socijalno-poduzetničke namjere studenata poduzetničkih i psihosocijalnih studija, 2017., doktorska disertacija, Pravni fakultet, Zagreb
Kolega, M. (2017) 'Prediktori socijalno-poduzetničke namjere studenata poduzetničkih i psihosocijalnih studija', doktorska disertacija, Pravni fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolega, Maja}, year = {2017}, pages = {191}, keywords = {socijalno poduzetni\v{s}tvo, socijalno poduzetni\v{c}ka namjera, po\v{z}eljnost socijalnog poduzetni\v{s}tva, ostvarivost socijalnog poduzetni\v{s}tva, prosocijalna osobnost}, title = {Prediktori socijalno-poduzetni\v{c}ke namjere studenata poduzetni\v{c}kih i psihosocijalnih studija}, keyword = {socijalno poduzetni\v{s}tvo, socijalno poduzetni\v{c}ka namjera, po\v{z}eljnost socijalnog poduzetni\v{s}tva, ostvarivost socijalnog poduzetni\v{s}tva, prosocijalna osobnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolega, Maja}, year = {2017}, pages = {191}, keywords = {social entrepreneurship, social entrepreneurial intention, perceived social venture desirability, perceived social venture feasibility, prosocial personality}, title = {Antecedens of Social Entrepreneurial Intention of Students of Entrepreneurial and Psychosocial Studies}, keyword = {social entrepreneurship, social entrepreneurial intention, perceived social venture desirability, perceived social venture feasibility, prosocial personality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font