Pregled bibliografske jedinice broj: 982560
Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu
Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu // Zbornik Sveučilišta Libertas, 388 (2018), 125-146 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 982560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu
(Strategies of Branding Croatian Companies on globalized market)
Autori
Stanko, Zoran ; Kalajdžić, Goran
Izvornik
Zbornik Sveučilišta Libertas (2584-5055) 388
(2018);
125-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
konkurencija, tržište, obećanje marke, percepcija, pozicioniranje, brendiranje, vrijednost marke
(competition, market, promise of brand, perception, positioning, branding, brand value)
Sažetak
Zbog sve dinamičnijeg tržišnog okruženja i rastuće konkurentnosti, hrvatskim kompanijama postaje sve teže ostvarivati zadovoljavajuću potražnju za svojim proizvodima, što utječe na smanjenje dobiti. Jedan od ključnih faktora uspješnih inozemnih kompanija je njihov sustavan pristup procesu brendiranja koji hrvatske kompanije do ulaska u Europsku uniju nisu imale potrebu razvijati na relativno „zatvorenom i štićenom hrvatskom tržitu.” Cilj ovog istraživanja je pridonijeti razvoju svijesti i sposobnosti interesnih skupina: vlasnika tvrtki, marketinških djelatnika i znanstvene zajednice te utvrditi kako je strateško planiranje brendiranja jedini pravi odgovor na izazove u tržišnom okruženju. Na temelju teorijskog i empirijskog istraživanja jasno je utvrđena pozitivna korelacija između planskog brendiranja i koristi, kako za kompanije tako i za društvo u cjelini te na osnovi uspješne poslovne prakse prikazani su inovativni pristupi u procesu planiranja brendiranja te moguće stategije brendiranja hrvatskih kompanija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija