Pregled bibliografske jedinice broj: 982548
Dječji igrokaz Ekološka priča u funkciji ekološkog odgoja djece predškolske dobi
Dječji igrokaz Ekološka priča u funkciji ekološkog odgoja djece predškolske dobi // 2. Osječki dani bioetike Osijek, Hrvatska, 5.–6. 11. 2018. / Jurić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatko bioetičko društvo, 2018. str. 56-57 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 982548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječji igrokaz Ekološka priča u funkciji ekološkog odgoja djece predškolske dobi
(Children's play The Ecological Story in function of ecological education of preschool children)
Autori
Popović, Ana ; Bogut, Irella ; Crnojević, Željka ; Popović, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
2. Osječki dani bioetike Osijek, Hrvatska, 5.–6. 11. 2018.
/ Jurić, Hrvoje - Zagreb : Hrvatko bioetičko društvo, 2018, 56-57
ISBN
978-953-55962-3-3
Skup
2. osječki dani bioetike = 2nd Osijek Day of Bioethics
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.11.2018. - 06.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dječje dramsko stvaralaštvo, glazba, ekološki odgoj, igrokaz
(children’s dramatic creativity, music, ecological education, play)
Sažetak
U današnje vrijeme često se naglašava važnost ekološkog i građanskog odgoja iako sadašnji Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje nigdje ne spominje ekološki odgoj i obrazovanje. Unatoč tome što se ekološki odgoj i obrazovanje ne spominju u temeljnom dokumentu, različite aktivnosti u tom smjeru često se provode u našim dječjim vrtićima. Primjer toga je i igrokaz Ekološka priča autorice Sanje Seferović-Bosak iz zbirke igrokaza Maštarije – Igrokazi za djecu od 3 – 13 godina. Ovaj rad opisuje pripremu i izvedbu tog igrokaza 2017. godine u Dječjem vrtiću Radost u Novskoj, kao primjer dobre prakse. Teoretski dio rada razmatra temeljne postavke ekološkog odgoja u ranoj i predškolskoj dobi, s posebnim osvrtom na trenutačnu praksu u hrvatskim vrtićima. U empirijskom dijelu rada opisane su etape pripreme i izvedbe igrokaza Ekološka priča s posebnim osvrtom na usklađenost ovog projekta sa zahtjevima Nacionalnog kurikuluma u smislu razvoja ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Rad sadrži i analizu metodičkih postupaka s naročitim osvrtom na pripremu glazbenih brojeva u igrokazu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek