Pregled bibliografske jedinice broj: 982518
Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj
Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 2; 295-311 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 982518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj
(The need for supervision of school psychologists in Croatia)
Autori
Kolega, Maja ; Vlahović-Štetić, Vesna
Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 21
(2014), 2;
295-311
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
supervizija ; školski psiholozi/ginje ; stručno usavršavanje
(supervision ; psychologists ; professional training)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi dosadašnje iskustvo školskih psiholog(inj)a sa supervizijom i potrebu za takvim oblikom profesionalne podrške. U istraživanju je sudjelovalo 149 školskih psiholog(inj)a koji su dobrovoljno ispunili online anketu. Psiholozi/ginje koji rade isključivo u nastavi nisu bili obuhvaćeni ovim istraživanjem. Rezultati pokazuju kako 70% sudionika/ca procjenjuje visokim svoje znanje o superviziji. Jednako tako, 66% sudionika/ca ima iskustvo s nekim oblikom supervizije, no svega 22% prisustvovalo ih je superviziji namijenjenoj specifično školskim psiholozima/ginjama. Oko 80% ispitanih psiholog(inj)a procjenjuje visokim svoju potrebu za supervizijom, a svega 5% smatra kako im supervizija nije potrebna. Psiholozi/ginje koji imaju iskustvo supervizije, značajno se ne razlikuju po potrebi za supervizijom od onih koji to iskustvo nisu imali. Utvrđeno je da postoji pozitivna značajna povezanost između procjene stupnja profesionalne osamljenosti i potrebe za supervizijom. Prema očekivanju, motivacija psiholog(inja) za uključivanje u superviziju vrlo je visoka ako je supervizija dio radnog vremena, ako bi se održavala u mjestu stanovanja te ako je za polaznike/ce besplatna.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus