Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982513

Važnost analize unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir strategije rasta poduzeća


Luketić, Dijana; Senegović, Iva
Važnost analize unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir strategije rasta poduzeća // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zagreb: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 818-828 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 982513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost analize unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir strategije rasta poduzeća
(The Importance of Internal and External Factors Analysis for the Selection of the Company's Growth Strategy)

Autori
Luketić, Dijana ; Senegović, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zagreb : Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014, 818-828

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
unutarnji i vanjski čimbenici, strategija rasta, upravljanje promjenama
(internal and external factors, growth strategy, change management)

Sažetak
Cilj ovog rada je analiza unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir prikladne strategije rasta na primjeru poduzeća Mato el-d d.o.o.. Poduzeće Mato el-d d.o.o. sa sjedištem u Ivanić Gradu osnovano je 1994. godine. Direktor poduzeća je Mato Duvnjak koji je ujedno i jedini osnivač i vlasnik poduzeća. Osnovna djelatnost poduzeća je izrada, održavanje i popravak elektroenergetskih objekata, postrojenja i instalacija srednjeg i niskog napona, a poduzeće posjeduje i radionicu za popravak generatora, elektromotora i crpki. Tijekom životnog ciklusa poduzeća, u fazi rasta, dolazi do ekspanzije poslovanja koje kulminira u 2008. godini s 34 milijuna kuna prihoda. Međutim, negativan utjecaj recesije na gospodarstvo te gubitak velikih klijenata Ina Grupe dovode do znatnog pada u prihodima što je uvjetovalo strukturne promjene u poduzeću i preorijentiranje poslovanja na građevinske poslove. Kao rezultat promjena iz 2012. na 2013. godinu slijedi oporavak poduzeća te novi potencijal za daljnji rast i razvoj. Povratkom starih klijenata i razvojem nove djelatnosti na području građevinarstva poduzeće ponovno ostvaruje značajne prihode i postupan rast. Kako bi se istražile daljnje perspektive rasta, izrađena je analiza unutarnjih i vanjskih čimbenika koji utječu na poduzeće. Na temelju provedenih analiza poduzetniku se daje prijedlog za budući daljnji rast poduzeća strategijom generičkog rasta gdje će poduzeće rasti kroz nastavak postojećih poslova te daljnjom diverzifikacijom poslovanja. Kao moguća alternativna strategija preporuča se strategija spajanja i pripajanja u segmentu obnovljivih izvora energije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Luketić, Dijana; Senegović, Iva
Važnost analize unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir strategije rasta poduzeća // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zagreb: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 818-828 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Luketić, D. & Senegović, I. (2014) Važnost analize unutarnjih i vanjskih čimbenika za odabir strategije rasta poduzeća. U: Barilović, Z., Jurina, M., Morović, V., Popović, G. & Šimurina, M. (ur.)Menadžment.
@article{article, author = {Luketi\'{c}, Dijana and Senegovi\'{c}, Iva}, year = {2014}, pages = {818-828}, keywords = {unutarnji i vanjski \v{c}imbenici, strategija rasta, upravljanje promjenama}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Va\v{z}nost analize unutarnjih i vanjskih \v{c}imbenika za odabir strategije rasta poduze\'{c}a}, keyword = {unutarnji i vanjski \v{c}imbenici, strategija rasta, upravljanje promjenama}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luketi\'{c}, Dijana and Senegovi\'{c}, Iva}, year = {2014}, pages = {818-828}, keywords = {internal and external factors, growth strategy, change management}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {The Importance of Internal and External Factors Analysis for the Selection of the Company's Growth Strategy}, keyword = {internal and external factors, growth strategy, change management}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font