Pregled bibliografske jedinice broj: 982468
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2011), 2; 591-602 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 982468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska
(Selection and training of sales staff with Tele 2 Croatia taken as an example)
Autori
Grčić, Hrvoje ; Kolega, Maja
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 21
(2011), 2;
591-602
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prodajne vještine ; procjena ličnosti ; petofaktorski model
(sales performance ; personality assessment ; big five model)
Sažetak
Polazeći od klasifikacija i tipova ličnosti temeljenih na prethodno razrađenim teorijama ličnosti u radu se opisuju crte ličnosti koje se smatraju nužnima ili barem poželjnima za osobu koja se želi baviti prodajom. Prepoznavanje traženih crta ličnosti prikazano je selekcijskim procesom koji prolaze svi potencijalni kandidati za radno mjesto prodavača u tvrtki Tele2 Hrvatska. Zbog kompleksnosti čitave discipline prodaje, proces evaluacije kandidata ne prestaje samim završetkom postupka selekcije, nego se prodajni predstavnici izlažu daljnjim testovima i po dobivanju željenog zaposlenja. Zbog važnosti osobnog razvoja i stalnog daljnjeg stručnog usavršavanja osoba zaposlenih u prodaji, one konstantno prolaze različite edukacije i radionice. Osim osobnog razvoja pojedinca, cilj je takvih radionica i dobivanje informacija o kandidatima, temeljem kojih se provodi daljnje profiliranje prodavača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit