Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982468

Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska


Grčić, Hrvoje; Kolega, Maja
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2011), 2; 591-602 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 982468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska
(Selection and training of sales staff with Tele 2 Croatia taken as an example)

Autori
Grčić, Hrvoje ; Kolega, Maja

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 21 (2011), 2; 591-602

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prodajne vještine ; procjena ličnosti ; petofaktorski model
(sales performance ; personality assessment ; big five model)

Sažetak
Polazeći od klasifikacija i tipova ličnosti temeljenih na prethodno razrađenim teorijama ličnosti u radu se opisuju crte ličnosti koje se smatraju nužnima ili barem poželjnima za osobu koja se želi baviti prodajom. Prepoznavanje traženih crta ličnosti prikazano je selekcijskim procesom koji prolaze svi potencijalni kandidati za radno mjesto prodavača u tvrtki Tele2 Hrvatska. Zbog kompleksnosti čitave discipline prodaje, proces evaluacije kandidata ne prestaje samim završetkom postupka selekcije, nego se prodajni predstavnici izlažu daljnjim testovima i po dobivanju željenog zaposlenja. Zbog važnosti osobnog razvoja i stalnog daljnjeg stručnog usavršavanja osoba zaposlenih u prodaji, one konstantno prolaze različite edukacije i radionice. Osim osobnog razvoja pojedinca, cilj je takvih radionica i dobivanje informacija o kandidatima, temeljem kojih se provodi daljnje profiliranje prodavača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Kolega (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grčić, Hrvoje; Kolega, Maja
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2011), 2; 591-602 (domaća recenzija, članak, stručni)
Grčić, H. & Kolega, M. (2011) Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2), 591-602.
@article{article, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Hrvoje and Kolega, Maja}, year = {2011}, pages = {591-602}, keywords = {prodajne vje\v{s}tine, procjena li\v{c}nosti, petofaktorski model}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska}, keyword = {prodajne vje\v{s}tine, procjena li\v{c}nosti, petofaktorski model} }
@article{article, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Hrvoje and Kolega, Maja}, year = {2011}, pages = {591-602}, keywords = {sales performance, personality assessment, big five model}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Selection and training of sales staff with Tele 2 Croatia taken as an example}, keyword = {sales performance, personality assessment, big five model} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font