Pregled bibliografske jedinice broj: 982466
Razlike između studenata i studentica u identifikaciji s osobinama uspješnih poduzetnika/ca
Razlike između studenata i studentica u identifikaciji s osobinama uspješnih poduzetnika/ca // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2014), 2; 589-610 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 982466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike između studenata i studentica u identifikaciji s osobinama uspješnih poduzetnika/ca
(The differences between male and female students when identifying with the characteristics of successful entrepreneurs)
Autori
Živoder, Vanja ; Kolega, Maja
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 24
(2014), 2;
589-610
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
poduzetništvo ; karakteristike ; rodne razlike ; rodna identifikacija
(entrepreneurship ; characteristics ; gender differences ; gender identification)
Sažetak
Sve se više žena odlučuje za bavljenje poduzetništvom. Unatoč tome, poduzetništvo se i dalje smatra pretežno muškom domenom. Karakteristike uspješnih poduzetnika uglavnom se opisuju maskulinim karakteristikama i može se pretpostaviti da to obeshrabruje žene za poduzetničku karijeru. Cilj ovoga rada je provjeriti u kojoj mjeri se studenti i studentice ekonomskih smjerova identificiraju sa slikom uspješnih poduzetnika. U istraživanju je sudjelovalo 300 studenata i studentica ekonomskog usmjerenja. Koristilo se prevedenim Scheinin deskriptivnim indeksom (SDI) za opisivanje sebe i osobina uspješnih poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju da studentice i studenti slijede rodne stereotipe pri prepoznavanju vlastitih osobina. Nadalje, postoji pozitivna povezanost karakteristika s kojima se identificiraju studenti i osobina uspješnih poduzetnika. S druge strane, nema značajne povezanosti karakteristika s kojima se identificiraju studentice i karakteristika uspješnih poduzetnika. Studenti i studentice vrlo slično procjenjuju obilježja uspješnih poduzetnika i to uglavnom maskulinim obilježjima. To potvrđuje nalaze prethodnih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit