Pregled bibliografske jedinice broj: 982456
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga // 13. međunarodni simpozij o kvaliteti / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 69-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 982456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga
(Customer Satisfaction Research as a Starting Point for Service Quality Improvements)
Autori
Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-57036-0-0
Skup
13. međunarodni simpozij o kvaliteti
Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo potrošača, kvaliteta usluga, poboljšanja
(customer satisfaction, quality of services, improvements)
Sažetak
Istraživanje tržišta predstavlja jednu od osnovnih pretpostavki za provedbu marketinške koncepcije u čijem su fokusu primarno potrošač i njegovo zadovoljstvo. Stoga je predmet istraživanja najčešće potrebe i želje te zadovoljstvo potrošača. Osnovna svrha istraživanja jesu informacije koje olakšavaju menadžmentu tvrtke da riješi određene problemske situacije kako bi pravilno usmjerio buduće poslovanje. U današnjem promjenjivom okruženju točna i pravovremena informacija postaje jedan od ključnih elemenata za uspjeh. Upravo takve informacije dobivaju se istraživanjem tržišta, a posebice kada je riječ o zadovoljstvu potrošača kvalitetom roba i usluga pojedine tvrtke. Cilj ovog rada jest pokazati koliko su sadašnji korisnici usluge tvrtke Croatia Airlines zadovoljni njezinim uslugama te prepoznati gdje su mogućnosti za poboljšanja kako bi se povećala kvaliteta usluga te pratili svjetski trendovi i standardi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb