Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982456

Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga


Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga // 13. međunarodni simpozij o kvaliteti / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 69-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 982456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga
(Customer Satisfaction Research as a Starting Point for Service Quality Improvements)

Autori
Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-57036-0-0

Skup
13. međunarodni simpozij o kvaliteti

Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo potrošača, kvaliteta usluga, poboljšanja
(customer satisfaction, quality of services, improvements)

Sažetak
Istraživanje tržišta predstavlja jednu od osnovnih pretpostavki za provedbu marketinške koncepcije u čijem su fokusu primarno potrošač i njegovo zadovoljstvo. Stoga je predmet istraživanja najčešće potrebe i želje te zadovoljstvo potrošača. Osnovna svrha istraživanja jesu informacije koje olakšavaju menadžmentu tvrtke da riješi određene problemske situacije kako bi pravilno usmjerio buduće poslovanje. U današnjem promjenjivom okruženju točna i pravovremena informacija postaje jedan od ključnih elemenata za uspjeh. Upravo takve informacije dobivaju se istraživanjem tržišta, a posebice kada je riječ o zadovoljstvu potrošača kvalitetom roba i usluga pojedine tvrtke. Cilj ovog rada jest pokazati koliko su sadašnji korisnici usluge tvrtke Croatia Airlines zadovoljni njezinim uslugama te prepoznati gdje su mogućnosti za poboljšanja kako bi se povećala kvaliteta usluga te pratili svjetski trendovi i standardi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga // 13. međunarodni simpozij o kvaliteti / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 69-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera (2012) Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga. U: Drljača, M. (ur.)13. međunarodni simpozij o kvaliteti.
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2012}, pages = {69-79}, keywords = {zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, kvaliteta usluga, pobolj\v{s}anja}, isbn = {978-953-57036-0-0}, title = {Istra\v{z}ivanje zadovoljstva korisnika polazi\v{s}te za pobolj\v{s}anje kvalitete usluga}, keyword = {zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, kvaliteta usluga, pobolj\v{s}anja}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2012}, pages = {69-79}, keywords = {customer satisfaction, quality of services, improvements}, isbn = {978-953-57036-0-0}, title = {Customer Satisfaction Research as a Starting Point for Service Quality Improvements}, keyword = {customer satisfaction, quality of services, improvements}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font