Pregled bibliografske jedinice broj: 982454
Interaktivna nastava računovodstva na primjeru obračuna plaća
Interaktivna nastava računovodstva na primjeru obračuna plaća // 2. Zbornik VPŠ Libertas, 2 (2009), 1; 95-104 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 982454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivna nastava računovodstva na primjeru obračuna plaća
(Interactive accounting class using the example of salary calculation)
Autori
Lamza, Boris ; Vudrić, Nenad ; Ostojić, Aleksandar
Izvornik
2. Zbornik VPŠ Libertas (1846-9728) 2
(2009), 1;
95-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
računovodstvo, interaktivna nastava, studenti, troškovi, plaće radnika
(bookkeeping, interactive classes, students, costs, salaries)
Sažetak
Istraživanja na području edukacijske psihologije pokazuju da polaznici, redoviti studenti ili zaposlenici u sustavu cjeloživotnog obrazovanja, koji su za vrijeme nastave aktivni, nauče više od onih koji pasivno slušaju predavača. Interaktivna nastava stavlja studente u ulogu subjekta nastave. Tada se mijenja njihov odnos prema predavaču, motivira ih se i potiče da se koriste životnim iskustvom. U takvoj nastavi razvijaju se njihove socijalne vještine i međusobni odnosi koji su posebno važni za razvoj računovodstvene struke. Na ovaj se način povezuje ono što već znaju ili su za to čuli, s onim što uče i pospješuje pohranu naučenoga u dugoročno pamćenje. Takva nastava uključuje sve studente i potiče ih na suradnju. Trenutačno im se daju povratne informacije o tome koliko su uspješni i koliko su njihovi vlastiti prijedlozi i rješenja učinkoviti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija