Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982419

Emocionalna ekonomija 21. stoljeća


Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća // Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj / Marguš, Drago (ur.).
Šibenik, 2017. str. 468-480 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 982419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća
(The Emotional Economy of the 21th Cenury)

Autori
Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj / Marguš, Drago - Šibenik, 2017, 468-480

ISBN
978-953-7406-50-9

Skup
Znanstveno stručni skup Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka"

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 28.09.2015. - 03.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa
(emotional economy, change, power of enthusiasm)

Sažetak
Temeljni problem s kojim se sva gospodarstva, sve ekonomije svijeta da¬nas suočavaju nije nestašica roba, u turizmu nestašica kreveta, nego nestašica kupaca, potrošača, u turizmu gostiju. Snagom znanosti i umjetnosti, tehnolo¬gija, institucija i vrijednosti svi gospodarski, ekonomski sustavi mijenjali su se kroz povijest, a u trećem mileniju mijenjaju se još brže, s tom razlikom što se, više nego ikad, u fokusu ekonomije nalaze kupci, gosti, ali i zaposlenici. Mijenja¬ju se njihove fizičke, emocionalne, racionalne i duhovne potrebe, želje, motivi i očekivanja, koji se sintetički mogu iskazati osjetilno-emocionalnim fenomeni¬ma, u socio-psihološkim kategorijama. Ekonomija koja se u osnovi zasniva na osjetilno-emocionalnom fenomenima i koja se vodi načelom izvrsnosti - zado¬voljstvom, oduševljenjem kupaca/gostiju i snagom zanosa zaposlenika kao pro¬izvođača i poslužitelja - može se pojmovno definirati kao emocionalna ekono¬mija. S tim u vezi pred znanost i umjetnost, teoretičare i praktičare, postavljaju se brojna pitanja: Zašto ekonomija 21. st. prerasta u emocionalnu, doživljajnu ekonomiju? Zastoje u rješavanje gospodarskih, društvenih pitanja nužno uz ra¬cionalnu, uključiti i emocionalnu i duhovnu inteligenciju? Zastoje u suvremeno komuniciranje gospodarstva s potrošačima nužno uključiti sva osjetila, emocije i duh? Zastoje ljudskom stvaralaštvu, inteligenciji i mašti čovjeka potrebna snaga duha? U čemu je moć simbola u stvaranju gospodarskih, kulturnih, političkih, umjetničkih, sportskih i drugih brendova?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku


Citiraj ovu publikaciju:

Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća // Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj / Marguš, Drago (ur.).
Šibenik, 2017. str. 468-480 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Lugović, G., Grubišić, A. & Gardijan, P. (2017) Emocionalna ekonomija 21. stoljeća. U: Marguš, D. (ur.)Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj.
@article{article, author = {Lugovi\'{c}, Gina and Grubi\v{s}i\'{c}, Anita and Gardijan, Petar}, editor = {Margu\v{s}, D.}, year = {2017}, pages = {468-480}, keywords = {emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa}, isbn = {978-953-7406-50-9}, title = {Emocionalna ekonomija 21. stolje\'{c}a}, keyword = {emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lugovi\'{c}, Gina and Grubi\v{s}i\'{c}, Anita and Gardijan, Petar}, editor = {Margu\v{s}, D.}, year = {2017}, pages = {468-480}, keywords = {emotional economy, change, power of enthusiasm}, isbn = {978-953-7406-50-9}, title = {The Emotional Economy of the 21th Cenury}, keyword = {emotional economy, change, power of enthusiasm}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font