Pregled bibliografske jedinice broj: 982375
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 877-886 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 982375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija
Autori
Odak Krasić, Stana ; Mikulić Smiljanić, Natalija ; Šaravanja, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
/ - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2015, 877-886
ISBN
978-953-7716-66-0
Skup
8. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 14.05.2015. - 15.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kriza, komunikacija, kompanije, potrošači, prevencija
(crisis, communication, companies, consumers, prevention)
Sažetak
Kaže se da je u kriznim situacijama najvažnije održati poslovni kontinuitet organizacije jer to zahtijevaju i očekuju korisnici, zaposlenici, dobavljači, jednom riječju društvo u cjelini. Organizacija ne smije čekati da se problem javi, već se treba za njega unaprijed pripremiti. Najgore je ne učiniti ništa. Osim pripreme ključna je i komunikacija. Upravljanje krizom kao pojam u politici, povezan je s J. F. Kennedyjem i Kubanskom krizom 1962. Godine 1970. upravljanje krizom počinje se koristiti i u poslovnoj ekonomiji. U ekonomiji su se krize promatrale najprije u kontekstu ukupnoga gospodarstva. Nastankom poslovne ekonomije dolazi se i do pojave poslovne krize ili krize u poslovanju. S pojavom krize u poslovanju, pojavljuje se potreba i za prevencijom, poglavito u onim kompanijama kojima je direktno ili indirektno stalo do svojih potrošača. Odnosi s potrošačima obuhvaćaju niz planiranih i sistematskih aktivnosti. Za cilj imaju izgradnju, održavanje i unapređenja povjerenja i dobre slike o organizaciji i njenim proizvodima odnosno uslugama. Autorice se u radu zadržavaju na osnovnoj razini pojašnjavanja temeljnih pojmova (komunikacije, prevencije, odnosa s potrošačima i krize) dok je glavni dio rada istraživačkog karaktera. Cilj rada bio je prikazati u kolikoj mjeri vodeće hrvatske kompanije vode računa i brigu o komunikaciji prema svojim potrošačima i održavaju li dvosmjernu komunikaciju, a u cilju prepoznavanja prvih znakova upozorenja i prevencije krize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti