Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982375

Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija


Odak Krasić, Stana; Mikulić Smiljanić, Natalija; Šaravanja, Ivanka
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 877-886 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 982375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija

Autori
Odak Krasić, Stana ; Mikulić Smiljanić, Natalija ; Šaravanja, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers / - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2015, 877-886

ISBN
978-953-7716-66-0

Skup
8. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja

Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 14.05.2015. - 15.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kriza, komunikacija, kompanije, potrošači, prevencija
(crisis, communication, companies, consumers, prevention)

Sažetak
Kaže se da je u kriznim situacijama najvažnije održati poslovni kontinuitet organizacije jer to zahtijevaju i očekuju korisnici, zaposlenici, dobavljači, jednom riječju društvo u cjelini. Organizacija ne smije čekati da se problem javi, već se treba za njega unaprijed pripremiti. Najgore je ne učiniti ništa. Osim pripreme ključna je i komunikacija. Upravljanje krizom kao pojam u politici, povezan je s J. F. Kennedyjem i Kubanskom krizom 1962. Godine 1970. upravljanje krizom počinje se koristiti i u poslovnoj ekonomiji. U ekonomiji su se krize promatrale najprije u kontekstu ukupnoga gospodarstva. Nastankom poslovne ekonomije dolazi se i do pojave poslovne krize ili krize u poslovanju. S pojavom krize u poslovanju, pojavljuje se potreba i za prevencijom, poglavito u onim kompanijama kojima je direktno ili indirektno stalo do svojih potrošača. Odnosi s potrošačima obuhvaćaju niz planiranih i sistematskih aktivnosti. Za cilj imaju izgradnju, održavanje i unapređenja povjerenja i dobre slike o organizaciji i njenim proizvodima odnosno uslugama. Autorice se u radu zadržavaju na osnovnoj razini pojašnjavanja temeljnih pojmova (komunikacije, prevencije, odnosa s potrošačima i krize) dok je glavni dio rada istraživačkog karaktera. Cilj rada bio je prikazati u kolikoj mjeri vodeće hrvatske kompanije vode računa i brigu o komunikaciji prema svojim potrošačima i održavaju li dvosmjernu komunikaciju, a u cilju prepoznavanja prvih znakova upozorenja i prevencije krize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stana Odak Krasić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dku.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Odak Krasić, Stana; Mikulić Smiljanić, Natalija; Šaravanja, Ivanka
Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 877-886 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Odak Krasić, S., Mikulić Smiljanić, N. & Šaravanja, I. (2015) Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija. U: Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers.
@article{article, author = {Odak Krasi\'{c}, Stana and Mikuli\'{c} Smiljani\'{c}, Natalija and \v{S}aravanja, Ivanka}, year = {2015}, pages = {877-886}, keywords = {kriza, komunikacija, kompanije, potro\v{s}a\v{c}i, prevencija}, isbn = {978-953-7716-66-0}, title = {Komunikacija s potro\v{s}a\v{c}ima u funkciji prevencije kriznih situacija}, keyword = {kriza, komunikacija, kompanije, potro\v{s}a\v{c}i, prevencija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Odak Krasi\'{c}, Stana and Mikuli\'{c} Smiljani\'{c}, Natalija and \v{S}aravanja, Ivanka}, year = {2015}, pages = {877-886}, keywords = {crisis, communication, companies, consumers, prevention}, isbn = {978-953-7716-66-0}, title = {Komunikacija s potro\v{s}a\v{c}ima u funkciji prevencije kriznih situacija}, keyword = {crisis, communication, companies, consumers, prevention}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font