Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982370

Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille


Odak Krasić, Stana; Leš, Marina
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 119-126 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 982370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille

Autori
Odak Krasić, Stana ; Leš, Marina

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 5 (2014), 1; 119-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka

Sažetak
Svrha ovog rada bila je istraživanje specifičnosti komuniciranja poduzeća s javnošću u složenom i konkurentskom okruženju, čiji je cilj uspostavljanje obostrano korisnih i partnerskih odnosa, odnosno preduvjeta za uspjeh i dobro pozicioniranje poduzeća na globalnom, nacionalnom ili lokalnom tržištu. Na studiji slučaja tvrtke Freywille utvrđeno je da svako tržište zahtjeva individualan pristup, drugačiju komunikacijsku strategiju i prilagođen komunikacijski plan. Jedna od strateških odluka pri ulasku poduzeća na određeno tržište jest izbor odgovarajućih komunikacijskih kanala i komunikacijskih alata. Oni su uvjetovani razumijevanjem trendova koji se pojavljuju iz političkog, ekonomskog, tehnološkog i socijalnog okruženja. Analizom primjera došlo se do zaključka da pri pozicioniranju nove marke na određenom tržištu značajnu ulogu imaju vođe mišljenja. Njihova podrška pomaže pri bržem prelijevanju identiteta poduzeća u pozitivan imidž i reputaciju poduzeća. Naime, u modnim odnosima s javnošću velika se važnost pridaje odnosima s medijima, a regionalni i nacionalni mediji važni su pri obraćanju potencijalnim kupcima. U radu se također dolazi do zaključka da je pri ulasku određene marke na tržište nužno da odnosi s javnošću i marketing budu korporativni saveznici, dakle da surađuju ne bi li postigli zajedničke ciljeve. Ovo stajalište, doduše, prate otvorena pitanja jer brojni praktičari i teoretičari odnosa s javnošću još uvijek teško razlikuju funkcije i uloge odnosa s javnošću od funkcija i uloge marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stana Odak Krasić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Odak Krasić, Stana; Leš, Marina
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 119-126 (recenziran, članak, stručni)
Odak Krasić, S. & Leš, M. (2014) Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (1), 119-126.
@article{article, author = {Odak Krasi\'{c}, Stana and Le\v{s}, Marina}, year = {2014}, pages = {119-126}, keywords = {javnost, komunikacijski plan, korporativno komuniciranje, modna marka}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Specifi\v{c}nost komuniciranja prilikom uvo\djenja nove modne marke na hrvatsko tr\v{z}i\v{s}te : studija slu\v{c}aja Freywille}, keyword = {javnost, komunikacijski plan, korporativno komuniciranje, modna marka} }
@article{article, author = {Odak Krasi\'{c}, Stana and Le\v{s}, Marina}, year = {2014}, pages = {119-126}, keywords = {javnost, komunikacijski plan, korporativno komuniciranje, modna marka}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Specifi\v{c}nost komuniciranja prilikom uvo\djenja nove modne marke na hrvatsko tr\v{z}i\v{s}te : studija slu\v{c}aja Freywille}, keyword = {javnost, komunikacijski plan, korporativno komuniciranje, modna marka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font