Pregled bibliografske jedinice broj: 982370
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 119-126 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 982370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille
Autori
Odak Krasić, Stana ; Leš, Marina
Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 5
(2014), 1;
119-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka
Sažetak
Svrha ovog rada bila je istraživanje specifičnosti komuniciranja poduzeća s javnošću u složenom i konkurentskom okruženju, čiji je cilj uspostavljanje obostrano korisnih i partnerskih odnosa, odnosno preduvjeta za uspjeh i dobro pozicioniranje poduzeća na globalnom, nacionalnom ili lokalnom tržištu. Na studiji slučaja tvrtke Freywille utvrđeno je da svako tržište zahtjeva individualan pristup, drugačiju komunikacijsku strategiju i prilagođen komunikacijski plan. Jedna od strateških odluka pri ulasku poduzeća na određeno tržište jest izbor odgovarajućih komunikacijskih kanala i komunikacijskih alata. Oni su uvjetovani razumijevanjem trendova koji se pojavljuju iz političkog, ekonomskog, tehnološkog i socijalnog okruženja. Analizom primjera došlo se do zaključka da pri pozicioniranju nove marke na određenom tržištu značajnu ulogu imaju vođe mišljenja. Njihova podrška pomaže pri bržem prelijevanju identiteta poduzeća u pozitivan imidž i reputaciju poduzeća. Naime, u modnim odnosima s javnošću velika se važnost pridaje odnosima s medijima, a regionalni i nacionalni mediji važni su pri obraćanju potencijalnim kupcima. U radu se također dolazi do zaključka da je pri ulasku određene marke na tržište nužno da odnosi s javnošću i marketing budu korporativni saveznici, dakle da surađuju ne bi li postigli zajedničke ciljeve. Ovo stajalište, doduše, prate otvorena pitanja jer brojni praktičari i teoretičari odnosa s javnošću još uvijek teško razlikuju funkcije i uloge odnosa s javnošću od funkcija i uloge marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti