Pregled bibliografske jedinice broj: 982279
Organizacijski oblici rada kao sastavni dio kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture – komparacija zemalja Europske unije sa Hrvatskom
Organizacijski oblici rada kao sastavni dio kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture – komparacija zemalja Europske unije sa Hrvatskom // Zbornik 18. Ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske "Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 382-389 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 982279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacijski oblici rada kao sastavni dio kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture – komparacija zemalja Europske unije sa Hrvatskom
(Organizational forms of work as an integral part of the curriculum of physical education - a comparison of EU countries with Croatian)
Autori
Cetinić, Jelena ; Vidaković Samaržija Donata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik 18. Ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske "Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 382-389
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Organizacijski oblici rada, kurikulum, tjelesna i zdravstvena kultura
(Organizational forms of work, curriculum, physical education)
Sažetak
U radu su opisani organizacijski oblici rada koji se kao sastavni dio kurikuluma provode u školskom odgojno-obrazovnom sustavu na svim razinama školovanja, te je izvršena komparacija kurikuluma pojedinih zemalja Europe s Hrvatskom. Pri tom je korišten multimetodološki, pluralistički pristup koji se sastojao od analize čitave lepeze izvora sakupljenih globalno i regionalno, uglavnom putem elektroničkih medija, ali i pregledom vrlo iscrpne literature.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija