Pregled bibliografske jedinice broj: 981999
Poučavanje u nastavi instrumenta
Poučavanje u nastavi instrumenta // Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije, Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija / Martinović - Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, 2018. str. 86-87 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 981999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje u nastavi instrumenta
(Instrumental Instruction)
Autori
Sabljar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije, Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija
/ Martinović - Bogojević, Jelena - Cetinje : Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, 2018, 86-87
Skup
Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija
Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 24.05.2018. - 27.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava instrumenta, obrazovanje nastavnika instrumenata, metode poučavanja, strategije poučavanja, odgojno-obrazovne teorije
(instrumental instruction, education of instrument teachers, teaching methods, teaching strategies, educational theories)
Sažetak
Poučavanje sviranja instrumenta je poučavanje umijeća. Razvoj umijeća, iako najviše ovisi o vježbanju svakog pojedinog učenika, u značajnoj mjeri ovisi i o nastavničkim postupcima koje nastavnici upotrebljavaju u procesu poučavanja. Istraživanja su pokazala da strategije i metode koje nastavnici koriste u poučavanju utječu na postignuća učenika. U obrazovanju nastavnika instrumenata nastavnici se najčešće obrazuju kako što svirati nego kako i kojim postupcima nešto poučavati. Zbog toga je u obrazovanju budućih nastavnika instrumenata izuzetno važno poučiti buduće nastavnike određenim nastavničkim postupcima, metodama, ali i odgojno-obrazovnim teorijama koje su primjenjive u nastavi sviranja instrumenata. Primjena određenih metoda i strategija treba biti u suglasju s karakteristikama svakog pojedinog učenika. Stoga će središnji dio rada obuhvatiti prikaz nekih odgojno-obrazovnih teorija čije spoznaje i koncepti mogu biti primijenjeni i u poučavanju sviranja instrumenata. O obrazovanju nastavnika na visokoškolskim ustanovama ovisi hoće li budući nastavnici steći dovoljno znanja o načinima poučavanja sviranja instrumenta, metodama i strategijama koje se koriste u nastavi instrumenta, kao i o odgojno-obrazovnim teorijama koje se primjenjuju u nastavi instrumenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost