Pregled bibliografske jedinice broj: 981937
Stavovi mladih o turističkoj ponudi grada Zagreb
Stavovi mladih o turističkoj ponudi grada Zagreb // Život u digitalnom dobu : društveni aspekti / Grmuša, Tanja ; Rocco, Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić, Neven (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 406-415 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 981937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi mladih o turističkoj ponudi grada Zagreb
(Attitude of young people towards the tourist
offer
of the City of Zagreb)
Autori
Lisec, Klara ; Kraus, Dubravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Život u digitalnom dobu : društveni aspekti
/ Grmuša, Tanja ; Rocco, Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić, Neven - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016, 406-415
ISBN
978-953-57657-8-3
Skup
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno - stručna konferencija 'Fedor Rocco' iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Grad Zagreb ; imidž destinacije ; zadovoljstvo ; turistička ponuda ; mladi
(City of Zagreb ; destination image ; satisfaction, tourist offer ; young people)
Sažetak
Turistička potražnja se povećava iz godine u godinu te se pred destinacije stavljaju novi izazovi u pronalaženju novih načina privlačenja turista. Istraživanja pokazuju da imidž destinacije postaje jedan od ključnih čimbenika izbora određene destinacije. Nove destinacije koje se tek pojavljuju na turističkom tržištu, moraju se što prije prilagoditi zahtjevima iz globalizacijskih procesa kako bi mogle konkurirati na tržištu. Jedan od najbrže rastućih segmenata turističkog tržišta je omladinski turizam, odnosno turizam u kojem sudjeluju mladi ljudi, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Sve više se razvija trend učestalijih putovanja mladih ljudi, na duži vremenski period, u udaljenije turističke destinacije radi upoznavanja različitih kultura, ostvarivanja novih poznanstava, učenja stranih jezika, ali i zabave. Mladi turisti su obično bolje informirani o destinaciji koju namjeravaju posjetiti te se konzultiraju sa širokim spektrom izvora informacija prije svog putovanja. Zadovoljstvo mladih turista postaje ključni faktor prilikom odabira destinacije s obzirom na činjenicu da su informacije lako dostupne, a tuđe mišljenje i preporuke su od presudnog značaja. Zadovoljstvo turista može se dovesti u vezu sa samom kvalitetom turističke destinacije, odnosno kvalitetom cjelokupne turističke ponude u određenoj destinaciji. Turistička destinacija posjeduje kvalitetu, odnosno, turističku se destinaciju smatra kvalitetnom ako cjelokupna turistička usluga, odnosno ponuda, zadovoljava potrebe turista i naposljetku ispunjava njihova očekivanja (Pirija, 2003). Ovim radom htjelo se dati uvid u razinu zadovoljstva mladih turista o turističkoj destinaciji grad Zagreb, kao i utvrditi kvalitetu turističke ponude u destinaciji. U tu svrhu provedeno je empirijsko istraživanje na području grada Zagreba. Provedeno istraživanje imalo je za cilj istražiti i utvrditi razinu zadovoljstva mladih turista turističkom ponudom destinacije. Rezultati istraživanja su pokazali da su pojedini elementi turističke ponude ocijenili visokim ocjenama, no još uvijek postoji prostor za unaprjeđenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti