Pregled bibliografske jedinice broj: 981886
Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja
Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 981886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja
(Visual Rhetoric of presidential election campagins)
Autori
Petrunić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.12
Godina
2018
Stranica
56
Mentor
Kišiček, Gabrijela
Ključne riječi
retorika, vizualna retorika, politička retorika, predsjedničke kampanje, predsjednički kandidati
(rhetoric, visual rhetoric, political rhetoric, presidential campaigns, presidential candidates)
Sažetak
Mnogi autori sumnjaju u persuazivnu moć slike te tako ne podržavaju pojam vizualne retorike. Elektronički mediji su odigrali ključnu ulogu u stvaranju pojma vizualne retorike i podizanju njezine persuazivne vrijednosti. Za modernu političku retoriku neizostavan je vizualan element koji upotpunjuje sliku o govorniku. Cilj ovog diplomskog rada bio je objasniti način upotrebe vizualne retorike u svrhu predizbornih političkih kampanja. Kao primjer vizualne retorike u politici prikazana je američka predsjednička kampanja 2016. godine. Predsjednički kandidati Hillary Clinton i Donald Trump tijekom svojih kampanja oslanjali su se na mnoštvo vizualnih sadržaja pomoću kojih su propagirali svoje političke programe i poruke. Vizualni elementi imali su značajnu ulogu za uspješnost njihovih predsjedničkih kampanja
Izvorni jezik
Hrvatski