Pregled bibliografske jedinice broj: 981826
Marketing i e-trgovina u uvjetima GDPR-a
Marketing i e-trgovina u uvjetima GDPR-a // Privatnost 2018
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 981826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i e-trgovina u uvjetima GDPR-a
(Marketing and e-commerce under GDPR conditions)
Autori
Vojković, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Privatnost 2018
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
e-trgovina, privatnost
(e-trade, privacy)
Sažetak
Područje e-trgovine jedno je od najdinamičnijih u posljednjih nekoliko godina, s jasnom daljnjom tendencijom rasta. Ono je već je regulirano posebnim zakonskim propisima, a primjena GDPR-a postavlja i nove zahtjeve u e- trgovini. Sama priroda e-trgovine traži prikupljanje osobnih podataka, čak i kada je naručitelj pravna osoba, a posebno kada je u pitanju fizička osoba, koja dodatno može naručiti robu ili uslugu i za treću osobu. Nadalje, algoritmi koji nude robu ili usluge često su vezani za analizu profila pojedinog kupca, te stoga usko vezani uz zaštitu osobnih podataka. Koje su specifičnost e-trgovine u odnosu na klasičnu trgovinu? Kada i koliko čuvati podatke? Kako se odnositi prema zahtjevima za brisanje osobnih podataka? U prezentaciji ćemo navesti pravni okvir i neke tipične slučajeve koji se pojavljuju u elektroničkoj trgovini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo